przygotowywanie i uzupełnianie baz danych do katalogu produktów, kontrola prawidłowości bazy danych produktów i katalogów, tworzenie katalogów produktów, uzupełnianie informacji na stronach internetowych, weryfikacja poprawności danych w systemie, analiza rynku i działań konkurencji,...
badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług; rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji; telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów; budowanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy;
ustalanie i przypisywanie tras dla kierowcy względem danego rejonu; prowadzenie grafiku kierowców (zmianowy system czasu pracy) stałe monitorowanie pracy kierowców (poprawność realizacji dostaw, obsługa klienta, rozliczanie tras) monitorowanie stanu technicznego pojazdów (przeglądy, badania...
kompletacje zamówień do klientów sklepu internetowego; praca w obszarze logistycznym; dbanie o porządek oraz bezpieczeństwo na stanowisku pracy; praca w systemie zmianowym;
programowanie warstwy front-end aplikacji internetowych z zastosowaniem HTML, CSS i JavaScript, React.js, ClojureScript, core.async; optymalizację stosowanych rozwiązań; współpracę z zespołem funkcjonalnym i developerskim w przygotowywaniu rozwiązań; tworzenie i wdrażanie działających w...
tworzenie nowego kanału sprzedaży- B2B budowa zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowego kanału/pozyskiwanie klientów samodzielnie działania sprzedażowe (prowadzenie rozmów, negocjacji); odpowiedzialność za wyniki realizacja założonych celów
tworzenie standardów, procedur i scenariuszy komunikacji w obszarze obsługi klienta; udział we wdrożeniu systemu do obsługi klienta i przyjmowania zgłoszeń; utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta; przygotowywanie raportów dotyczących efektywności i jakości obsługi klienta...
zarządzanie kategorią produktów FMCG - świeże; realizowanie strategii zakupowej, cenowej i promocyjnej w zakresie powierzonej kategorii; optymalizacja kategorii i wyznaczanie kierunku rozwoju; poszukiwanie nowych Dostawców; negocjacje warunków handlowych z Dostawcami, budowanie...
badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług; rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji; telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów; budowanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy;