Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Będziesz odpowiedzialny za: Kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych- od tworzenia profili kandydatów, poprzez selekcję przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych; Aktywne i skuteczne docieranie do najlepszych Kandydatów przy wykorzystaniu metody...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: samodzielna obsługa wybranych Affilatów oraz wsparcie Account Managerów; pozyskiwanie kontaktów oraz obsługa Wydawców do kampanii efektywnościowych; przygotowanie raportów oraz analiz przeprowadzanych kampanii; wspólne tworzenie strategii...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów z Norwegii lub Danii Wsparcie techniczne dla Klientów; Współpraca z działem technicznym i innymi działami;
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów niemieckojęzycznych; Wsparcie techniczne dla Klientów; Współpraca z działem technicznym i innymi działami;
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Profesjonalna obsługa oraz utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami (hurtownie) Rozbudowa portfela klientów na terenie woj. mazowieckiego; Zwiększanie sprzedaży i realizacja założonych planów; Pozyskiwanie nowych...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Tworzenie analiz i raportów na potrzeby Regionu; Przygotowanie analiz inwestycyjnych oraz prezentacji; Finansowe zarządzanie Środkami Trwałymi; Tworzenie wyznaczonych elementów budżetu; Analiza odchyleń od BDG; Prognozowanie rezerw i kosztów Regionu;
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży HORECA; Kontakt telefoniczny i osobisty z potencjalnymi klientami; Umawianie spotkań handlowych; Prezentacja produktów oferowanych przez firmę potencjalnym i stałym klientom; Profesjonalne...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Telefoniczna sprzedaż prezentacji firm w wyszukiwarkach lokalnych, aplikacjach mobilna, sprzedaż stron www. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych Klientów z bazy danych; Opieka i obsługa...
Dołączając do naszego zespołu będziesz miał/a okazję do: wyszukiwania najlepszych Kandydatów poprzez wykorzystywanie kanałów bezpośrednich i pośrednich; wsparcia w realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnych; zamieszczania ogłoszeń na portalach internetowych; wstępnej selekcji CV i...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: samodzielna obsługa wybranych Affilatów oraz wsparcie Account Managerów; pozyskiwanie kontaktów oraz obsługa Wydawców do kampanii efektywnościowych; przygotowanie raportów oraz analiz przeprowadzanych kampanii; wspólne tworzenie strategii...
Do zakresu obowiązków na tym stanowisku należy: Aktywne pozyskiwanie Klientów i sprzedaż usług firmy; Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Budowanie bazy Klientów; Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje handlowe; Odbywanie spotkań handlowych u Klientów;
Do zakresu obowiązków na tym stanowisku należy: Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych podległej grupy sprzedażowej D2D; Budowa i prowadzenie profesjonalnych zespołów sprzedażowych (rekrutacja, zarządzanie, szkolenie i rozwój podległego zespołu, coaching) Weryfikowanie i...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: pomoc w obsłudze Account Managerom oraz samodzielna obsługa wybranych affilatów; pozyskiwanie kontaktów oraz obsługa Wydawców do kampanii efektywnościowych; przygotowanie raportów oraz analiz przeprowadzanych kampanii; wspólne tworzenie...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu drukarni, agencji reklamowych, domów mediowych; sprzedaż usług firmy i realizacja celów sprzedażowych; umawianie i odbywanie spotkań handlowych z Klientami, przygotowanie ofert handlowych i ich...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: pomoc w obsłudze Account Managerom oraz samodzielna obsługa wybranych affilatów; pozyskiwanie kontaktów oraz obsługa Wydawców do kampanii efektywnościowych; przygotowanie raportów oraz analiz przeprowadzanych kampanii; wspólne tworzenie...