Elamed Media Group to lider w dostarczaniu wiedzy dla specjalistów. Wydajemy czasopisma branżowe oraz tworzymy portale internetowe z dawką cennej wiedzy merytorycznej. Organizujemy także szkolenia i konferencje inspirując do poszukiwania efektywnych kierunków rozwoju.
Zakres obowiązków: zarządzanie kampaniami i programami e-mail marketingowymi, realizacja kampanii e-mail marketingowych na bazach e-mailingowych, stała analiza efektywności oraz optymalizacja realizowanych kampanii, rozwój działu odpowiedzialnego za działania e-commerce w Firmie, działania...
Opis stanowiska: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy oraz produktów, Przygotowywanie akcji promocyjnych oraz ich koordynacja we wszystkich kanałach sprzedażowych firmy (sprzedaż telefoniczna, sprzedaż online, sprzedaż bezpośrednia), Planowanie budżetów...
Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za całość czynności związanych z procesem tworzenia nowego portalu internetowego związanego z branżą przemysłową, Odpowiedzialność za dobór oraz najwyższą wartość merytoryczną tekstów umieszczanych na łamach portalu, Redagowanie...
Czym będziesz się zajmować? planowaniem i realizacją kampanii e-mail marketingowych, tworzeniem, planowaniem i realizacją działań promocyjnych sklepu internetowego, przeprowadzaniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, stałą analizą efektywności oraz optymalizacją...
Zakres obowiązków: sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopismach branżowych, realizacja założonych ,indywidualnych oraz zespołowych planów i celów sprzedaży, bieżąca współpraca i podtrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: Kompleksową obsługę kadrowo-płacową firmy w oparciu o przepisy prawne i wewnętrzne procedury, Prowadzenie akt osobowych pracowników (tworzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja), Przygotowywanie i zarządzanie procesem wypłat (czas...
Zakres obowiązków: sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopismach branżowych, realizacja założonych, indywidualnych oraz zespołowych planów i celów sprzedaży, bieżąca współpraca i podtrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,...
Jakie zadania będziesz realizować? analizować potrzeby klientów oraz doradzać w zakresie oferowanych produktów i usług; pozyskiwać uczestników konferencji, seminariów i szkoleń dla specjalistów z różnych branż; oferować profesjonalne produkty edukacyjne (czasopisma, książki, kursy...
Zadania: pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż...
sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopismach branżowych, realizacja założonych, indywidualnych oraz zespołowych planów i celów sprzedaży, bieżąca współpraca i podtrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, reprezentowanie redakcji na...
pozyskiwanie autorów specjalistycznych artykułów, przygotowanie materiałów redakcyjnych pod kątem poprawności językowej i ich akceptacja do druku, organizacja konferencji, seminariów, szkoleń, współpraca z partnerami biznesowymi, realizacja patronatów medialnych, aktualizacja stron...