telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym, telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami, praca w systemie komputerowym CRM, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych, realizacja...
telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym, telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami, praca w systemie komputerowym CRM, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych, realizacja...
zapewnienie optymalnej komunikacji i obsługi korespondentów, telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym, telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami, ewidencja i segregacja korespondencji, praca w systemie komputerowym CRM, przygotowywanie...
Fundacja Instytut Edukacji Społecznej i Religijnej im. Ks. Piotra Skargi