MPM to polska firma i marka zmechanizowanego sprzętu AGD z ponad 30 letnią tradycją Od momentu powstania marki w 1989 roku nieustannie ulepszamy nasze produkty, tak, by dostarczać klientom rozwiązania najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. W naszej ofercie znaleźć można produkty ułatwiająceprace w kuchni, codzienną pielęgnację czy dbanie o dom. Nasze marki to: MPM, Sam Cook, Haus & Luft, Smile.
Aktywny udział w tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych Wdrażanie przygotowanej dokumentacji zgodnie z wymogami RODO Współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie ochrony danych osobowych Współpraca w zakresie kontaktów z...
zarządzanie kanałami social media dla wszystkich marek grupy MPM agd S.A. – Facebook, Instagram, YouTube, blogi opracowanie i realizacja strategii komunikacji marek we współpracy z działem marketingu i sprzedaży planowanie i optymalizacja kampanii marketingowych monitorowanie efektów...
korespondencja z zagranicznymi kontrahentami; nadzór nad terminowością produkcji i dostaw; przygotowywanie kalkulacji produktów wdrażanych do oferty; zgłaszanie i obsługa reklamacji u producentów; weryfikacja dokumentów; współpraca z działem graficznym; pomoc w bieżących pracach...
dobór asortymentu na podstawie zapotrzebowania z PL; samodzielny dobór ofert na atrakcyjne produkty - wysyłanie do PL własnych propozycji produktowych; pomoc przy negocjowaniu warunków współpracy; kontrola jakości po i w trakcie produkcji, w szczególności kontrola materiałów graficznych...
Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej; Weryfikowanie harmonogramów pracy; Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy; Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi; Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń; Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie...
Monitorowania procesu realizacji zamówień; Monitoring gospodarki magazynowej; Współpraca i spotkania z innymi działami; Stały monitoring zobowiązań; Planowanie i rozliczanie płatności; Wykonywanie przelewów zagranicznych w systemie bankowym; Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i...
Obsługa klientów w sklepie firmowym - stacjonarnym; Utrzymywanie stałych relacji z istniejącymi klientami; Pozyskiwanie nowych klientów; Nadzór nad terminowym spływem należności; Przygotowywanie raportów sprzedaży; Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych ze sprzedażą...
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Sporządzanie ofert i dokumentacji handlowej, Aktywne poszukiwanie możliwości wzrostu sprzedaży, Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących kontrahentów, sprzedaży oraz optymalizacja asortymentu; Monitorowanie stanów...
Zarządzanie wskazanymi klientami firmy (przychodami oraz zyskownością) Pozyskiwanie nowych kontrahentów; Tworzenie ofert handlowych; Negocjowanie warunków kontraktów; Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących kontrahentów, sprzedaży oraz optymalizacja asortymentu; Monitorowanie...
Wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie współpracy z kluczowymi klientami; Sporządzanie ofert handlowych, potwierdzanie zamówień; Uzupełnianie danych produktowych i sprzedażowych w systemach informatycznych; Rozliczanie budżetów; Dbałość o poprawny obieg dokumentów w dziale;...
Monitoring i dbanie o wizerunek produktów i marki w sieci zgodnie ze strategią komunikacji; Realizacja kampanii internetowych do potencjalnych i obecnych klientów; Współpraca z agencjami zewnętrznymi/dostawcami usług; Analiza efektywności działań; Tworzenie treści na potrzeby sklepów...
Wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie współpracy z kluczowymi klientami; Sporządzanie ofert handlowych, potwierdzanie zamówień; Uzupełnianie danych produktowych i sprzedażowych w systemach informatycznych; Rozliczanie budżetów; Dbałość o poprawny obieg dokumentów w dziale;...
przeprowadzenie testów urządzeń AGD- wypełnianie raportów; sprawdzanie poprawności działania wszystkich opisanych funkcji; ocena wyrobu gotowego pod kątem wymaganej jakości;