MPM to polska firma i marka zmechanizowanego sprzętu AGD z ponad 30 letnią tradycją
Od momentu powstania marki w 1989 roku nieustannie ulepszamy nasze produkty, tak, by dostarczać klientom rozwiązania najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. W naszej ofercie znaleźć można produkty ułatwiająceprace w kuchni, codzienną pielęgnację czy dbanie o dom. Nasze marki to: MPM, Sam Cook, Haus & Luft, Smile.
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
ścisła współpraca z Product Managerami w zakresie wprowadzania produktów na rynek, pilnowanie statusów projektów (praca na deadlinach), koordynowanie prac pomiędzy dostawcami zagranicznymi, agencjami marketingowymi oraz międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi, analiza i realizacja...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w tym...
Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych; Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów; Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków; Elektroniczny obieg dokumentów; Obsługa dokumentacji...
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, spedycjami, agencjami celnymi w zakresie optymalnej organizacji transportów (FTL/FCL). Koordynacja obiegu dokumentacji handlowej (tłumaczenie dokumentów handlowych na potrzeby odprawy celnej) i transportowej w zakresie importu. Bieżący monitoring...
korespondencja z dostawcami; nadzór nad ewidencją i przepływem między działami wzorów produktów; udział w tworzeniu projektów opakowań; nadzór nad aktualnym statusem zamówień; wprowadzanie danych do systemu; współpraca z działem technicznym;
Koordynacja i bieżący monitoring dostaw towarów, odpraw celnych; Wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów; Koordynacja obiegu dokumentacji handlowej w zakresie importu; Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, spedycjami, agencjami celnymi;
Planowanie i realizacja działań sprzedażowych w obszarze e-commerce zgodnie ze strategią handlową Spółki; Współpraca z partnerami handlowymi, branżowymi platformami e-commerce; Nadzorowanie i koordynowanie działań promocyjnych; Zarządzanie i optymalizacja budżetu; Analiza wyników...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
246 dni
aktywne uczestnictwo w prowadzeniu produktu – kwestie marketingowe oraz promocje u dystrybutorów; wsparcie we wdrożeniu produktu na rynek; merytoryczne opracowanie materiałów marketingowych; dbałość o spójność komunikacji marketingowej oraz wizualnej we wszystkich kanałach; prace przy...
ścisła współpraca z Product Managerami w zakresie wprowadzania produktów na rynek; pilnowanie statusów projektów (praca na deadlinach) koordynowanie prac pomiędzy dostawcami zagranicznymi, agencjami marketingowymi oraz międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi; analiza i realizacja...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
343 dni
Koordynacja i bieżący monitoring dostaw towarów, odpraw celnych; Wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów; Koordynacja obiegu dokumentacji handlowej w zakresie importu; Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, spedycjami, agencjami celnymi;
ścisła współpraca z Product Managerami w zakresie wprowadzania produktów na rynek; pilnowanie statusów projektów (praca na deadlinach) koordynowanie prac pomiędzy dostawcami zagranicznymi, agencjami marketingowymi oraz międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi; analiza i realizacja...