kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników); wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; wystawianie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z...
zarządzanie zespołem pracowników sprzątających, rekrutacja personelu, nadzór nad realizacją kontraktu, budowa pozytywnych relacji z klientami, organizowanie dostaw, wdrażanie nowych kontraktów, przestrzeganie obowiązujących procedur, nadzór nad kosztami, prawidłowym gospodarowaniem...
zarządzanie zespołem pracowników sprzątających, rekrutacja personelu, nadzór nad realizacją kontraktu, budowa pozytywnych relacji z klientami, organizowanie dostaw, wdrażanie nowych kontraktów, przestrzeganie obowiązujących procedur, nadzór nad kosztami, prawidłowym gospodarowaniem...
Osoba zatrudniona na stanowisku Szefa Ochrony/Kierownika Usług Ochrony odpowiedzialna będzie za wdrażanie i koordynowanie pracy zespołu ochroniarzy zapewniając bezpieczeństwo chronionych przez firmę osób i obiektów. Obowiązki: organizacja i nadzór nad pracą pracowników ochrony;...
Sprzedawane produkty: Usługa utrzymania czystości Usługa ochrony fizycznej Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych Klientów (firmowych) przygotowywanie ofert handlowych realizacja celów sprzedażowych prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z Klientem
zarządzanie zespołem pracowników sprzątających, rekrutacja personelu, nadzór nad realizacją kontraktu, budowa pozytywnych relacji z klientami, organizowanie dostaw, wdrażanie nowych kontraktów, przestrzeganie obowiązujących procedur, nadzór nad kosztami, prawidłowym gospodarowaniem...
bieżąca obsługa sekretariatu; obsługa urządzeń stanowiących wyposażenie sekretariatu; wykonywanie prac zleconych przez Kierownictwo i Zarząd Spółki; prowadzenie ogólnego kalendarza spotkań służbowych i ich organizacja; prowadzenie rejestrów, zestawień, raportów i analiz w firmie;...
zarządzanie zespołem pracowników sprzątających, rekrutacja personelu, nadzór nad realizacją kontraktu, budowa pozytywnych relacji z klientami, organizowanie dostaw, wdrażanie nowych kontraktów, przestrzeganie obowiązujących procedur, nadzór nad kosztami, prawidłowym gospodarowaniem...
zarządzanie zespołem pracowników sprzątających, rekrutacja personelu, nadzór nad realizacją kontraktu, budowa pozytywnych relacji z klientami, organizowanie dostaw, wdrażanie nowych kontraktów, przestrzeganie obowiązujących procedur, nadzór nad kosztami, prawidłowym gospodarowaniem...
zarządzanie zespołem pracowników sprzątających, rekrutacja personelu, nadzór nad realizacją kontraktu, budowa pozytywnych relacji z klientami, organizowanie dostaw, wdrażanie nowych kontraktów, przestrzeganie obowiązujących procedur, nadzór nad kosztami, prawidłowym gospodarowaniem...