Piekarnia Bagietka to firma rodzinna o ponad 25-letniej tradycji, oferując swoje wyroby i usługi w województwie zachodniopomorskim i lubuskim. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne i sieć kawiarni Artisan oraz kilkadziesiąt specjalistycznych punktów sprzedaży pieczywa pod marka Bagietka. Naszym atutem jest wysoka jakości wyrobów rzemieślniczych w postaci pieczywa, ciasta i lodów oraz w produktów gastronomicznych.
Będziesz odpowiedzialny za rozwijanie menu, tworzenie zupełnie nowych dań i dopracowanie obecnych, a także za opracowanie i wdrożenie wszelkich procedur z tym związanych; Pokierujesz zespołem kucharzy w kuchniach centralnych, a także w poszczególnych lokalach i będziesz zarządzać ich...
Będziesz realizować założone cele sprzedażowe i jakościowe; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów w podległym obszarze sprzedaży to dla Ciebie jeden z priorytetów; Motywacja i pozytywne nastawienie dla Ciebie to codzienność; Każdy dzień to dla Ciebie nowe wyzwanie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie użytkowników; Instalację oprogramowania; Obsługę zgłoszeń użytkowników; Naprawę i konserwację sprzętu komputerowego; Obsługę użytkowników przez komunikator, telefon i działania bezpośrednie w podległym obszarze;
Wykonywanie czynności prewencyjnych zgodnie z harmonogramem; Zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji w podległym obszarze; Konserwacja sprzętu produkcyjnego, rozwiązywanie problemów mechanicznych / elektrycznych / hydraulicznych związanych z...
przyjmowanie oraz koordynowanie składanych zamówień, wystawianie faktur, rozliczane inwentaryzacji własnej sieci sklepów firmowych, prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie z przyjętymi zasadami, obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej.
prowadzenie kasy gotówkowej, kontrola należności i zobowiązań gotówkowych, przyjmowanie i wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie z przyjętymi zasadami.
Poszukujemy samodzielnego profesjonalisty z szerokim doświadczeniem w branży HR, który zajmie stanowisko HR Managera i utworzy wspólnie z nami, od podstaw nowe standardy oraz procedury w zakresie rekrutacji, rozwoju kariery, szkoleń, a także systemu wynagrodzeń i motywacji personelu. Obecnie...
przygotowywanie umów oraz pism, wystawianie dokumentów księgowych, koordynacja i archiwizacja dokumentów firmowych, współpraca z firmami zewnętrznymi i urzędami, wsparcie administracyjne firmy, związane z codziennym funkcjonowaniem, przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań.
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych; wsparcie Managerów w przeprowadzaniu rozmów kwalifikacyjnych; wspieranie procesu adaptacji nowych pracowników, budowanie i utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji; prowadzenie działań z obszaru employer brandingu, w tym udział w targach...
Opis stanowiska: zarządzanie podległym Zespołem; nadzór nad funkcjonowaniem lokalu i dbałość o obsługę Klienta; dążenie do zwiększania rentowności lokalu; wsparcie w akcjach marketingowych; ścisła współpraca z innymi działami firmy;
przyjmowanie oraz koordynowanie składanych zamówień, wystawianie faktur, rozliczane inwentaryzacji własnej sieci sklepów firmowych, prowadzenie dokumentacji i raportowanie zgodnie z przyjętymi zasadami, obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej.
koordynacja i nadzór nad realizacją zleceń; zarządzanie podległym zespołem; kontrola prawidłowości i nadzorowanie obiegu dokumentów; współpraca z pozostałymi komórkami firmy w celu realizacji zadań; wdrażanie rozwiązań i procedur poprawiających skuteczność funkcjonowania działu;
koordynacja i nadzór nad realizacją zleceń; zarządzanie podległym zespołem; kontrola prawidłowości i nadzorowanie obiegu dokumentów; współpraca z pozostałymi komórkami firmy w celu realizacji zadań; wdrażanie rozwiązań i procedur poprawiających skuteczność funkcjonowania działu;
zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie; budowanie długotrwałych relacji z klientami; zapewnienie wysokiej jakości, świeżości i atrakcyjnej prezentacji asortymentu; zapewnianie odpowiednich stanów produktów - zamówienia; dbanie o pozytywny wizerunek piekarni;
diagnozowanie i usuwanie awarii maszyn; planowanie przeglądów i konserwacji maszyn; współpraca z serwisami zewnętrznymi; aktualizacja i dbałość o stan dokumentacji technicznej;