przygotowywanie ofert, zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi analiza lokalnego rynku ubezpieczeń
udział w procesie kalkulacji wymogów kapitałowych i kształtowanie systemu kontroli w tym zakresie; dokonywanie analiz, ocen oraz raportów dotyczących istniejących ryzyk; udział w opracowywaniu strategii dotyczących zarządzania ryzykiem; udział we wdrażaniu procedur dotyczących zarządzania ryzykiem;
wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu informatycznego; uzgadnianie i analizowanie obrotów i sald kont z obsługiwanego obszaru; sporządzanie i dokonywanie przelewów; monitorowanie prawidłowości przeprowadzanych operacji bankowych;
wykonywanie bieżących operacji i przetwarzanie operacji w systemach informatycznych wsparcie techniczne dla użytkowników systemów współpraca z administratorami systemów w zakresie czynności operatorskich instalowanie i konfigurowanie oprogramowania systemowego i aplikacji
administrowanie serwerami Towarzystwa administrowanie środowiskiem Vmware monitorowanie wydajności komponentów infrastruktury IT wsparcie techniczne użytkowników sprzętu IT wsparcie użytkowników systemów
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała rejestracja szkody komunikacyjnej i kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: oględziny pojazdów, miejsca zdarzenia szacowanie wielkości szkód rozpatrywanie reklamacji i odwołań
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: kompletowanie dokumentacji oględziny szkód szacowanie wielkości szkód rozpatrywanie reklamacji i odwołań
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych i zawieranie umów ubezpieczenia współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi analiza lokalnego rynku ubezpieczeń
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: kompletowanie dokumentacji; oględziny szkód; szacowanie wielkości szkód; rozpatrywanie reklamacji i odwołań;
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało wykonywanie czynności związanych z obsługą procesu sprzedaży ubezpieczeń, w tym : współpraca z agentami ubezpieczeniowymi obsługa administracyjno-finansowa sieci sprzedaży
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała rejestracja szkody komunikacyjnej i kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: oględziny pojazdów, miejsca zdarzenia szacowanie wielkości szkód rozpatrywanie reklamacji i odwołań
minimum średnie wykształcenie bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office (Word. Excel) mile widziana praktyka w księgowości umiejętność pracy w zespole rzetelność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków służbowych
wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu informatycznego; uzgadnianie i analizowanie obrotów i sald kont z obsługiwanego obszaru; sporządzanie i dokonywanie przelewów; monitorowanie prawidłowości przeprowadzanych operacji bankowych;