Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m. in.: rejestrowanie danych w systemach informatycznych; współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi; prowadzenie rozliczeń produkcji agentów; obsługa administracyjna sieci sprzedaży;
opracowywanie procedur likwidacji szkód rolnych i prowadzenie szkoleń; prowadzenie procesu likwidacji szkód niestandardowych; monitorowanie procesów likwidacji szkód rolnych w jednostkach terenowych; współpraca z podmiotami zewnętrznymi;
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało wykonywanie czynności związanych z obsługą procesu windykacji, w tym: kontakty z dłużnikami; przygotowywanie dokumentów windykacyjnych, w tym projektów pozwów sądowych;
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m. in.: zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m. in.: zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa; współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi;
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m. in.: zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała rejestracja szkody komunikacyjnej i kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: oględziny pojazdów, miejsca zdarzenia szacowanie wielkości szkód rozpatrywanie reklamacji i odwołań
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała rejestracja szkody komunikacyjnej i kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: oględziny pojazdów, miejsca zdarzenia szacowanie wielkości szkód rozpatrywanie reklamacji i odwołań
współtworzenie, rozwój i utrzymanie dużego systemu projektowanie i implementacja oprogramowania przygotowanie testów jednostkowych tworzenie dokumentacji
przygotowywanie ofert, zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi analiza lokalnego rynku ubezpieczeń
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała rejestracja szkody komunikacyjnej i kompleksowa obsługa klienta w procesie likwidacji tej szkody, w szczególności: oględziny pojazdów, miejsca zdarzenia szacowanie wielkości szkód rozpatrywanie reklamacji i odwołań
ustalanie i potwierdzanie ochrony ubezpieczeniowej uzgadnianie wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu informatycznego oględziny uszkodzonego mienia, obiektów, upraw, inwentarza szacowanie wielkości szkód sporządzanie i weryfikacja kosztorysów remontowych kompleksowa obsługa klienta w...