ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Telefoniczne i mailowe wsparcie klientów; Obsługa e-maili, faksów i połączeń przychodzących; Pomoc klientom przy dokonywaniu rezerwacji; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczące usterek sprzętu tj. laptopy,desktopy; Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu; Oddzwanianie do klientów w sprawie zgłoszeń i napraw sprzętu; Udzielanie informacji dotyczących sprzedaży i usług pogwarancyjnych;
Provide support to clients in travel industry sector (via telephone, e-mail, chat) Handling emails, faxes and calls (incoming enquiries) Helping customers with booking; Delivering the highest quality customer service; Work in team to ensure Clients expectations are meet;
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services; Customer care duties prior or besides orders:product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations; Order Creation: edits and cancellations based...
Creation of master data records; Performing Fixed Assets transactions; Accounts maintenance and clearing; Supporting Month End Close process; Maintaining regular relationship with the client;
Timely execution of cash application activities; Issuing invoices in accordance with defined processes and client's requirements; Monitoring the receivables, reconciling the balances with customers; Prepares and follows up balance confirmation letters; Handles day-to-day activities and refers the...
Obsługa połączeń przychodzących od klientów; Prowadzenie rozmowy zgodnie ze standardem; Udzielenie Klientowi niezbędnych informacji; Oddzwanianie do klientów; Obsługa korespondencji e-mail / chat; Odpowiadanie na pytania klienta związane z oferowaną usługą; Zaznaczanie w systemie...
Przyjmowanie zgłoszeń klientów; Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami bądź aplikacjami; Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami (SLA)Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi...
Wspomaganie Team Leadera w koordynowaniu pracy zespołu Customer Service; Wspomaganie pracowników Customer Service; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; Wsparcie i motywowanie pracowników; Analiza KPI; Przygotowywanie oraz analiza raportów i zestawień;
Poszukujemy ambitnych, otwartych na naukę, kreatywnych i zorientowanych na sukces osób, które dołączą do naszego nowego projektu rozwoju Center of Recruiting Excellence. Kandydaci, którzy przejdą pomyślnie rekrutację skorzystają z niepowtarzalnej szansy współtworzenia nowego centrum...
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services; Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations; Order Creation: edits and cancellations based on...
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services; Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations; Order Creation: edits and cancellations based on...
Fulfill duties in accordance with the position held; Conducting successful knowledge transfer within the GL area; Effective and efficient communication with internal and external customers; Participating in transition process; Participating in continuous improvements initiatives; Performing GL...
Maintain master data; Invoice Administration and Control and invoice receiving (paper and electronic handling) Posting preparation and transfer to SAP FI; Generates standard reports as defined within the AP process and ad hoc requests, as required by the team leader; Invoice Processing and Payment...
Maintain master data; Invoice Administration and Control and invoice receiving (paper and electronic handling) Posting preparation and transfer to SAP FI; Generates standard reports as defined within the AP process and ad hoc requests, as required by the team leader; Invoice Processing and Payment...