Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Kundenberater mit deutsche Sprachen
Permanent work
Workplace: Warszawa
Nr Ref.: CSNW/29/PA/097/KTY
Job description:
- Obsługa połączeń przychodzących od klientów
- Prowadzenie rozmowy zgodnie ze standardem
- Udzielenie Klientowi niezbędnych informacji
- Oddzwanianie do klientów
- Obsługa korespondencji e-mail / chat
- Odpowiadanie na pytania klienta związane z oferowaną usługą
- Zaznaczanie w systemie odpowiedniego statusu połączenia
- Wprowadzanie do systemu wszystkich informacji pozyskanych podczas rozmowy
- Realizacja wyznaczonych KPI dotyczących obsługi projektu
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność jasnego wyrażania i formułowania myśli
- Umiejętność prowadzenia korespondencji pisemnej: gramatyka,ortografia, stylistyka
- Kultura osobista, uprzejmość.
- Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących takich jak rozmowa z roszczeniowym klientem, czy wykonywanie zadań pod presją czasu.
- Stosowanie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w ramach zadań realizowanych w czasie spotkania rekrutacyjnego.
- Zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem
- Udział w ciekawym projekcie dedykowanym znanej marce odzieżowej
- Pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity (karta Multisport i opieka zdrowotna)