ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Daily invoice processing lifecycle management; Verification of incoming PO and Non-PO invoices; Accurate booking of AP transactions (invoices, credit notes) Vendor account reconciliation; On-time query resolution - vendor and local market; Daily involvement/cooperation with AP, Treasury, GL group,...
Udzielanie informacji oraz odpowiadanie na zapytania Klientów; Odpowiadanie na bieżące kwestie drogą mailową i telefoniczną; Zakładanie rachunków Klientom w wewnętrznych systemach; Przekazywanie danych dostępowych do kont; Akceptowanie transakcji zgłaszanych telefonicznie; Rozwiązywanie...
Transkrypcja niemieckojęzycznych nagrań; Tworzenie tekstów wykorzystywanych w podręcznikach do nauki języka niemieckiego; Realizowanie otrzymanych zleceń; Analiza tekstów pod kątem błędów i ich korekta;
Participate in planning and supervising knowledge transfer of an as- isprocess while incorporating certain immediate process improvements; Ensuring that service quality is maintained; Resolve or escalate any issues which might pop up during transition phaseReview and post invoices, check requests;...
Check quality of supporting documentation, Communicate with business regarding codingof invoices, follow Firm's policies and guidelines; Review and post invoices; Work with the business to have invoicesapproved, chase approvers when required; Set invoices ready for payment; Reconcile payment and...
Odsłuchiwanie japońsko języcznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie; Współpraca z innymi działami w firmie; Przestrzeganie ustalonych terminów
Participate in knowledge transfer; Ensure that service quality is maintained during transition; Maintain excellent relationships with the current outsourcing provider to limit any transition risks; Pass knowledge and skills testing prior to going live; Ensure high quality process documentation;...
Przyjmowanie połączeń przychodzących w ramach I linii wsparcia technicznego; Rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem sprzętu; Telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie powtarzalnych usterek; Przekazywanie bardziej skomplikowanych zagadnień do specjalistów; Monitorowanie i nadzór...
Podtrzymywanie kontaktu z Partnerami Biznesowymi firmy; Odpowiadanie na zapytania mailowe; Prowadzenie rozmów zgodnie ze standardem firmy; Budowanie długofalowych relacji z Klientem; Współpraca z innymi działami firmy;
Przygotowywanie deklaracji VAT, Informacji Podsumowujących oraz Intrastatów dla wybranych krajów; Uzgadnianie kont podatkowych, księgowania na kontach VAT, przetwarzania płatności do / od lokalnych organów podatkowych; Obsługa kontroli podatkowych prowadzonych przez lokalne organy podatkowe,...
Wsparcie administracyjne zespołu odpowiedzialnego za obsługę nowych Klientów w pozyskiwaniu informacji mających na celu uniknięcia ryzyka konfliktu interesów obsługiwanych klientów. Wsparcie procesów w zakresie: kontrolowania terminów realizacji usługi, zamykania okresów, archiwizacji...
Participate in knowledge transfer; Ensure that service quality is maintained during transition; Maintain excellent relationships with the current outsourcing provider to limit any transition risks; Pass knowledge and skills testing prior to going live; Ensure high quality process documentation;...
Perform day-to-day activities in the Cash Application/ billing area (completion of billing process, processing of invoices, receipts, payments, credit and debit notes, re-invoicing, master data changes) – consistent with defined processes and policy; Support the preparation of periodic and ad-hoc...
realizacja indywidualnych planów sprzedażowych; kompleksowe doradztwo i profesjonalna obsługa Klienta; aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizacja zadań administracyjnych.