Twój codzienny rozkład jazdy to: kompleksowe koordynowanie patronatów nad wydarzeniami HR organizacja i koordynacja udziału Praca.pl w wydarzeniach ze stoiskiem bieżące wsparcie działu w realizacji firmowych eventów, targów wsparcie zespołu w bieżących zadaniach marketingowych...
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało: sprzedaż usług portalu: pakiety internetowych ogłoszeń o pracę i usługi Employer Branding; pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji; monitoring rynku; budowanie wizerunku marki i firmy;
Twój codzienny rozkład jazdy to: tworzenie i wdrażanie strategii PR oraz social media dla Praca.pl tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych oraz bieżący follow-up nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami reprezentowanie Praca.pl w mediach wystąpienia publiczne (konferencje,...
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało: sprzedaż usług portalu: pakiety internetowych ogłoszeń o pracę i usługi Employer Branding; pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji; monitoring rynku; budowanie wizerunku marki i firmy;
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało: sprzedaż usług portalu: pakiety internetowych ogłoszeń o pracę i usługi Employer Branding; pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji; monitoring rynku; budowanie wizerunku marki i firmy;
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało: sprzedaż usług portalu: pakiety internetowych ogłoszeń o pracę i usługi Employer Branding; pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji; monitoring rynku; budowanie wizerunku marki i firmy;
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało: sprzedaż usług portalu: pakiety internetowych ogłoszeń o pracę i usługi Employer Branding; pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji; monitoring rynku; budowanie wizerunku marki i firmy;
Zadania: Opracowanie i realizacja strategii content marketingu; Planowanie i tworzenie treści na strony www oraz w social media; Zarządzanie kampaniami promocyjnymi w social media; Nadzór nad aktywnościami WOMM; Analiza i optymalizacja prowadzonych działań;
Wymagania: dobra znajomość PHP 5.3+ pojęcia takie jak Dependency Injection nie są Ci obce; Git twym przyjacielem jest, a SVN dawnym znajomym; MySql lub PostgreSQL - coś więcej niż tylko proste selekty i inserty; umiejętność pracy w grupie; odwaga, aby czasem popracować przy legacy code;
Szukamy osób, które nie boją się wpłynąć na nasz rozwój oraz mają siłę i odwagę do budowania swojej pozycji w firmie.
Zobacz, kogo szukamy i sam wykreuj to, kim u nas będziesz!