zarządzanie i rozwój grupy produktowej; analiza istniejącego portfela wyrobów oraz trendów rynkowych, kontrola efektywności asortymentowej; przygotowanie i wdrożenie efektywnej strategii marketingowej (wraz z planami taktycznymi i; strategicznymi) dla poszczególnych produktów; bieżąca...
budowa zespołu sprzedażowego zgodnie z planem budżetowym; egzekwowanie ustaleń centralnych; negocjacje aktywności promocyjnych i handlowych na poziomie rynku lokalnego; realizacja polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów; zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych...
realizacja polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów; negocjacje aktywności promocyjnych i handlowych na poziomie punktów sprzedaży; egzekwowanie ustaleń centralnych; zarządzanie ekspozycją; zarządzanie budżetem; koordynowanie szkoleń i prezentacji w punktach...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379