Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Handling emails, faxes and phones directed to Customer Service Department; Maintaining a high level of customer service; Provides assistance, training and troubleshooting support for Customers;
Sporządzanie kalkulacji podatku VAT i przygotowanie deklaracji VAT-7 i VAT-UE; Kontakty z urzędami w sprawach związanych z podatkiem VAT; Weryfikacja poprawności faktur sprzedaży i zakupowych pod kątem prawidłowości rozliczeń podatku VAT; Księgowanie dokumentów i wyciągów bankowych;...
Prowadzenie działań związanych z implementacją nowych rozwiązań w obszarze opakowań oraz sposobów transportu; Dostarczanie propozycji rozwiązań technicznych dla dostawców opakowań; Nadzór nad dokładnością dokumentacji i specyfikacji przekazywanej poddostawcom; Pośredniczenie...
Zarządzanie zespołem specjalistów ds. dystrybucji; Nadzór nad dystrybucją i transportem produktów firmy z magazynu centralnego; Opracowywanie koncepcji i wdrażanie modeli dostaw; Nadzór nad jakością dostaw realizowanych do Klientów, ewaluacja usług świadczonych przez dostawców usług;...
Samodzielne zarządzanie przydzielonymi klientami w kanale nowoczesnym, w szczególności z sieciami DIY; Współpraca z sieciami pod kątem analizy struktury sprzedaży i rotacji poszczególnych grup produktów; Analiza sprzedaży w zależności od sieci, docelowej grupy Klientów, sezonowości;...
Obsługa klientów i prospektów na terenie województwa łódzkiego; Aktywna sprzedaż dystrybuowanych marek; Realizacja standardów merchandisingowych i dbałość o dostępność oferowanego asortymentu; Budowanie trwałych relacji z klientami; Realizacja polityki handlowej zgodnej z wytycznymi...
Udział w uruchamianiu nowych linii i stanowisk produkcyjnych; Nadzór nad prawidłową pracą podległego parku maszynowego; Udział w naprawach i konserwacjach; Raportowanie, wykonywanie dokumentacji z przeprowadzonych prac; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych; Bieżąca...
As a Service Desk Consultant you will be responsible for providing first linesupport for Clients from Finland ,handling and solving issues by phone and emails. In addition, you will be able to participate in various projects and extend your professional knowledge.
Zarządzanie kuchnią zbiorowego żywienia; Nadzór nad podległym personelem w zakresie motywowania i wyznaczania zadań; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy; Współpraca z dietetykiem przy planowaniu posiłków; Nadzór nad Magazynem i Dystrybucją; Prowadzenie ewidencji czasu...
Procesowanie faktur zakupowych w systemie SAP - wstępne wprowadzanie i księgowanie Kontrola nad zgodnością dokumentów księgowych; Tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych; Weryfikacja i kodowanie faktur; Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne od dostawców i...
Range of responsibilities is mainly connected with processing Accounts Payable documents based on work flow working list (park or bookdocuments in SAP), performing invoice compliance control, as well as blocking/releasinginvoices for payments and generating Accounts Payable daily weekly...
Sprzedaż usług logistyki kontraktowej i transportu kolejowego; Profesjonalne doradztwo i wsparcie; Aktywne budowanie bazy Klientów; Utrzymywanie pozytywnych stosunków biznesowych z istniejącymi Klientami firmy i prospektami; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych...
Obsługa mailowych i telefonicznych zapytań kierowanych do firmy przez Klientów; Dokonywanie i modyfikacja rezerwacji i zamówień Klientów w systemie; Zapewnianie najwyższego standardu obsługi Klienta zgodnie zwyznaczonymi celami; Udzielanie Klientowi wsparcia i informacji;
Obsługa mailowych i telefonicznych zapytań kierowanych do firmy przez Klientów; Dokonywanie i modyfikacja rezerwacji i zamówień Klientów w systemie; Zapewnianie najwyższego standardu obsługi Klienta zgodnie zwyznaczonymi celami; Udzielanie Klientowi wsparcia i informacji;