od 5001 do 10000 prac.
Telekomunikacja i Informatyka
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Key responsibilities: Actively perform and support Order To Cash process activities such as below in required quantity and quality : Customer order management, Customer billing, Query resolution, Payment & cash application, Collections, Credit limit administration, Master data maintenance,...
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii, modelowaniem procesów biznesowych; Analizą i oceną procesów biznesowych w firmach ubezpieczeniowych oraz ich optymalizacją przy wykorzystaniu doświadczeń i wiedzy Accenture oraz najlepszych praktyk rynkowych; Czego od Ciebie oczekujemy?...
Jako członek zespołu, będziesz: Wspierać rekruterów w codziennych obowiązkach administracyjnych; Nawiązywać i utrzymywać relacje z kandydatami (umawianie rozmów etc.) Dbać o właściwy przepływ informacji i dokumentów w procesie rekrutacji; Wspierać rekruterów w selekcji telefonicznej...
Czym będziesz się zajmować? Weźmiesz udział w realizacji ciekawych projektów dla dużych polskich oraz międzynarodowych klientów w zakresie bezpieczeństwa IT. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: Projektowanie procesów bezpieczeństwa aplikacyjnego oraz i ich wdrażania; Wyszukiwanie...
Key responsibilities: Prepare month-end reporting in a timely and accurate manner, with emphasis on detailed analysis; Perform a review of both B/S and P/L for errors, omissions or inconsistencies, variance analysis; Interpreting and analyzing actual results and variances; Assist in the preparation...
Key responsibilities: Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
Key responsibilities: Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
Key responsibilities: Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
Key responsibilities: Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
Key responsibilities: Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
Key responsibilities: Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
Key responsibilities Actively perform and support PTP process activities such as below in required quantity and quality: invoice processing, payments, reconciliations, purchase order administration, P-Card administration, master data administration communication with internal/ external parties;...
In Procurement Team we are ensuring our client orders everything what is required to support his business in a compliant way. An interesting job in purchase requisition quality control. Dynamic environment. A great opportunity to create and maintain relationship with a global client. Amazing Team....
Role: Support all end-to-end processes of assigned accounts from efficiency and effectiveness perspective, applying deep process expertise toward development, maintenance and continuous improvement of processes. Support organization in increasing quality through evaluating performance and supporting...
Main Responsibilities/Accountabilities Contact customers by phone and other tools to ensure timely payment of all invoices, being pro-active to ensure an overdue situation does not occur. Develop and maintain professional relationship with internal and external clients. Ensure that the collections...