Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail; Identifying the cause and validity of complaint; Resolving complaints concerning invoicing for services rendered; Preventing reoccurrence of complaints by cooperating with various internal teams;...
Key responsibilities: Contacting customers regarding overdue accounts and determine reasons for non-payment; Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail; Communicating internally between departments to ensure the correctness of invoices and customer satisfaction;...
Key responsibilities include Deliver operations on the highest level and within agreed timelines and quality targets - Answer vendor/employee queries via e mail and phone. Audit employee expense reports in accordance with established policy; Maintain permanent contact with different stakeholders and...
Jako członek zespołu, będziesz: Wspierać rekruterów w codziennych obowiązkach administracyjnych; Nawiązywać i utrzymywać relacje z kandydatami (umawianie rozmów etc.) Dbać o właściwy przepływ informacji i dokumentów w procesie rekrutacji; Wspierać rekruterów w selekcji telefonicznej...
Czym będziesz się zajmować? Wyznaczaniem strategicznego kierunku zarządzania powierzchnią biurową dla wszystkich lokalizacji w Polsce (współpraca z zarządcami budynków, selekcja dostawców, poszukiwanie nowych lokalizacji, negocjacje kontraktów, nadzór nad prawidłowym utrzymaniem biur)....
Czym będziesz się zajmować? Weźmiesz udział w realizacji ciekawych projektów dla dużych polskich oraz międzynarodowych klientów w zakresie bezpieczeństwa IT. Będziesz odpowiadać za: projektowanie i wytwarzanie rozwiązań w oparciu o nowoczesne technologie m.in. blockchain; integracje...
Charakterystyka pracy: Szczegółowe obowiązki uzależnione są od specyfiki danego projektu i mogą obejmować: prace programistyczne (kodowanie, wykonywanie testów jednostkowych, opracowanie dokumentacji technicznej) przygotowanie raportów i zestawień bazujących na zapytaniach SQL; wsparcie...
What will you do: Resolution of escalations related to work of S&R Team regarding the process Support for the Client and Team members on non-standard cases related to customer requests, contracts, order management, returns management or disputes for Service and Repair process Adhering to contractual...
Key responsibilities may include Perform document-level publishing and formatting documents for submission readiness; Bookmarking and hyperlinking of regulatory documentation and finalisation of submissions to the Health Authorities around the world; Gather, organize and archive data and documents...
Key responsibilities may include Coordinate submission documentation (new and lifecycle submissions). Leverage publishing team as appropriate. Review and validate submission technical. Coordinate final submission review and approval by appropriate stakeholders. Finalize and dispatch submission to...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...
What will you do: Resolving escalations concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of complaints by cooperating with various internal teams Adhering to contractual obligations when supporting the Client Managing the team performance using metrics, capacity study and...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...