Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Czym będziesz się zajmować? Budowaniem rozwiązań omnichannel, w tym integrowaniem platformy z systemami wspierającymi e-commerce (BI, CRM, 3PL, PSP) Współpracą z technicznymi zespołami dostawców usług w celu wdrażania nowoczesnych rodzajów płatności na platformie e-commerce (np....
Czym będziesz się zajmować? Prowadzeniem projektów; Zarządzaniem zespołem oraz wsparciem w jego dalszym budowaniu; Udziałem w projektowaniu architektury oprogramowania; Zapewnianiem wysokiej jakości rozwiązań zgodnych z założeniami projektowymi oraz najlepszymi praktykami;
Czym się będziesz zajmować: Rozwojem i utrzymaniem aplikacji z wykorzystaniem Java i WebServices; Przygotowaniem konfiguracji aplikacji z wykorzystaniem XML i SQL; Pracą z wykorzystaniem narzędzi DevOps (Jira, Jenkins, Ansible, Git, IntelliJ)
What is your role? Performing application 2nd support level analysis; Incident and Problem management; Interacting with application users; Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams)
Responsibilities: Performing identity verification documents check, and research on a range of customer types with different structures in all jurisdictions; Reviewing publicly available sources for information pertaining to customer due diligence; Maintaining delivery of a high quality service...
Czym będziesz się zajmować? tworzeniem prezentacji w PowerPoint na podstawie informacji pozyskanych z internetu lub innych źródeł (nadamy Ci wszelkie niezbędne dostępy), tworzeniem wizualizacji danych (zapewnimy Ci wsparcie w tym zakresie) współpracą z analitykami w zespole i wsparciem w...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...
Key responsibilities Work to support customers of our client; Understand and make decisions according to defined Client Policies and Procedures; Familiarize with or be interested in culture of supported language (pop culture, history, slang, etc) Respond to contacts from users within the agreed...
What will you do: As a Junior Specialist for German speaking countries in the Order To Cash Department you will handle B2B relations with our customers. This would be mainly related to: Collecting due receivables; Negotiating and building long term business relationships with customers Phone and...
What will you do? You will be responsible for reviewing web data for our Client in a given language. Mostly, you will: Provide back-end support to our client's customer; Review data according to Client guidelines; Work within the agreed timelines, quality and quantity standards; Need to keep up to...
What will you do: Responsible for timely cash collection for the assigned portfolio of clients (calls, emails, dunning letters, etc.) Forecasting (cash, risks, opportunities, past due level) Building long term relationship with regional Sales, Finance and Customer Service departments; Reporting...
What will you do? Perform reconciliation between supplier outstanding statement and AP open invoices. Perform internal audit on booked invoices and manual corrections. Customer service: dealing with e-mail and phone queries, maintaining a regular relationship with suppliers and client. Monitor the...
As a Customer Service Agent, you will handle Business to Business relations with our customers. Mainly, you will be responsible for: Providing excellent customer service in an inbound customer contact environment via email or chat Providing Business to Business Support services with emphasis on...
As a Customer Service Agent, you will handle Business to Business relations with our customers. Mainly, you will be responsible for: Providing excellent customer service in an inbound customer contact environment via email or chat Providing Business to Business Support services with emphasis on...
Providing excellent customer service; Resolving issues in a timely manner and ensure high levels of customer satisfaction; Gaining and maintaining Client confidence and organization’s trust by developing efficient relationship; Providing explanations in relation to customer issues (both written...