Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Aktywna sprzedaż usług finansowych; Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa istniejących; Przygotowywanie ofert i umów handlowych; Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami; Opieka posprzedażowa klienta; Prowadzenie projektów; Kontakty z działami organizacyjnymi firmy,...
Aktywna sprzedaż produktów firmy – nowych urządzeń dźwigowych; Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych klientów; Zarządzanie całym procesem ofertowania i negocjowania warunków umowy; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami; Opieka posprzedażowa klienta;
Zarządzanie pracą specjalistów w zespole Client Contact and Data Management; Wsparcie specjalistów w celu realizacji planów biznesowych, dbałość o stały rozwój wiedzy i umiejętności członków zespołu; Zarządzanie procesami w ramach obrębie działu Client Contact and Data Management;...
Zarządzanie danymi w obrębie Marketing Operations Team z zastosowaniem systemu CRM oraz SAP CRM; Regularne wprowadzanie zmian w wewnętrznej bazie danych firmy; Wprowadzanie zmian w bazie danych klientów i firmy; Aktywne uczestnictwo w przepływie danych w celu kontroli i utrzymania jakości...
Wsparcie administracyjne zespołu odpowiedzialnego za obsługę nowych Klientów, w pozyskiwaniu informacji mających na celu uniknięcie ryzyka konfliktu interesów obsługiwanych klientów; Wsparcie procesów w zakresie: kontrolowania terminów realizacji usługi, zamykania okresów, archiwizacji...
Wsparcie administracyjne zespołu odpowiedzialnego za obsługę nowych Klientów, w pozyskiwaniu informacji mających na celu uniknięcie ryzyka konfliktu interesów obsługiwanych klientów; Wsparcie procesów w zakresie: kontrolowania terminów realizacji usługi, zamykania okresów, archiwizacji...
Identyfikacja kluczowych danych o kosztach wynikających z umów lub posiadanej dokumentacji; Tworzenie cenników oraz wytycznych do rabatów dla klientów oraz terminowe wprowadzanie ich do systemu SAP; Codzienne raportowanie do menadżera realizacji bieżących zadań; Odpowiedzialność za...
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; przygotowywanie raportów; rozwiązywanie bieżących problemów; rozliczenia kosztów; kontakt z klientami firmy; realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu, zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; przygotowywanie raportów; rozwiązywanie bieżących problemów; rozliczenia kosztów; kontakt z klientami firmy; realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu, zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; rozliczenia kosztów; kontakt z klientami firmy; realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu, zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; rozliczenia kosztów; kontakt z klientami firmy; realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu, zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; rozliczenia kosztów; kontakt z klientami firmy; realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu, zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; rozliczenia kosztów; kontakt z klientami firmy; realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu; zaczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych;
realizacja czynności związanych z zamknięciem okresu, usprawnianie przebiegu procesów zespołów AR lub AP; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa faksów; rozliczenia kosztów; kontrola budżetu; rozwiązywanie bieżących problemów; kontakt z klientami firmy; wprowadzanie...
Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów sprzedaży; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w aplikacjach oraz przekazywaniu ich do drugiego poziomu wsparcia; Zdalna opieka nad systemami informatycznymi w sieciach handlowych; Wsparcie telefoniczne dla Klientów;