Archiwalne oferty pracy

  • Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3468 dni
    Zadania: Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3468 dni
    Opis stanowiska Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; Wymagania Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Dobra...
  • Uczestnik programu ''CLIC’kaj po francusku!''

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3468 dni
    Job for Students & Graduates NOWA! Jeszcze bardziej atrakcyjna forma programu! Naucz się francuskiego w 3 miesiące! O nas Szukasz ciekawych możliwości rozwoju i nowych wyzwań? Chcesz połączyć naukę języka francuskiego ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego? Marzysz o pracy w...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3468 dni
    Job for Students & Graduates O nas Szukasz ciekawych możliwości rozwoju i nowych wyzwań? Chcesz połączyć naukę języka niemieckiego ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego? Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Jeżeli na wszystkie powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, to...
  • English Customer Service Advisor

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3468 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • English Customer Service Advisor

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3468 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3468 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Junior Recruitment Specialist with German

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3468 dni
    Position purpose The job holder will be responsible for timely and accurate coordination of the recruitment related processes according to the project deadlines and to the expected quality. The Recruitment Administrator will also interact with Candidates and the Client on a daily basis via phone and...
  • Infrastructure Analyst French Speaker

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3468 dni
    Job description Monitor and supervise the IT system peripherals and operations of our client's IT layout; Follow a standardized process consisting of explicit and precise procedures; Carry out tasks by strictly following the documents containing the procedures and operations Respond to the system...
  • Infrastructure Engineer (French)

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3468 dni
    Position purpose and scope of work Incident management and problem management; Batch Scheduling; Planning management on applications; On demand requests; Cyclic tasks to prepare applications from test to production environment; Candidate’s profile At least 3 years of experience in IT field;...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3468 dni
    Main accountabilities Employees will be involved in all aspects of software development lifecycle (requirements analysis, design, implementation, quality assurance, release management, early lifetime support) and will be working closely to the customers. Requirements Fluent English; Proven 1-2 years...
  • Młodszy Inżynier ds. wsparcia technicznego (język francuski)

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3468 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie infrastruktury za pomocą dostępnych narzędzi; Rejestracja zgłoszeń za pomocą dostarczonego oprogramowania, zależnie od informacji zawartej w alarmie; Działanie zgodnie z procedurami stworzonymi dla odpowiedniego incydentu; Przesyłanie incydentów do...
  • Service Asset & Configuration Manager

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3468 dni
    Position purpose IT Service Asset & Configuration Manager oversees the entire Service Asset and Configuration Management (SACM) lifecycle of all Assets and Configuration Items (CIs) within a Configuration Management Database (CMDB); follows the prescribed lifecycle process and procedures to ensure...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3468 dni
    About us Capgemini Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. IS has achieved great success and grown rapidly since the establishment of our first service center in Krakow in 2004. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 a third center...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3468 dni
    Job description Person hired on this position will be responsible for development of solutions based on Microsoft SharePoint 2013 platform. Employee will be involved in all aspects of software development lifecycle (requirements analysis, design, implementation, quality assurance, release...

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Ul. Lublańska 38

31-476 Kraków