Archiwalne oferty pracy

  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3806 dni
    Position purpose This role will have the responsiblity of managing the Capgemini Global Major Incident Management process and therefore will work closely with Incident Management, Problem Management, Change Management, Service Delivery units, Service Desks and directly with the Customer. This role...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3806 dni
    Position Puropse Have You heard about the new possibilities for developers in Capgemini? The team is expanding in response to growing demand of the market. We provide services for new clients. There is an opportunity to work and develop in dynamic team of developers. Person hired on this position...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3806 dni
    Position purpose This ServiceNow Technical Consultant role is to assist in technical aspects of implementation of Service Management and Service Integration and Management solutions for our existing and prospective clients. The role requires thorough knowledge of ServiceNow tool and technologies...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3819 dni
    Szukamy osób, które będą wspierać klientów niemieckojęzycznych w różnych obszarach IT (wsparcie techniczne) oraz biznesu (finanse& księgowość, bankowość, giełda, HR, obsługa klienta) Jeśli: Znasz bardzo dobrze język niemiecki i chcesz go używać na co dzień; Chcesz rozwijać się...
  • Specjalista ze znajomością języka niemieckiego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3819 dni
    Szukamy osób, które będą wspierać klientów niemieckojęzycznych w różnych obszarach IT (wsparcie techniczne) oraz biznesu (finanse& księgowość, bankowość, giełda, HR, obsługa klienta) Jeśli: Świetnie posługujesz się językiem niemieckim (B2/C1, C2) Chcesz rozwijać się w nowych...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3820 dni
    Główne obowiązki: Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3820 dni
    Rozpocznij swoją karierę – z nami możesz więcej! Jeśli jesteś studentem II, III lub IV roku, dowolnego kierunku; Aktywnie działasz w środowisku akademickim; Jesteś zaangażowany, pełen pomysłów, które skutecznie realizujesz; Znasz na poziomie bardzo dobrym co najmniej jeden z...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3820 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Dutch Customer Service Advisor

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3820 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Unix/Linux Administrator German Speaker

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3820 dni
    Position purpose We are currently looking for an experienced professional to work within a team which is responsible end to end for supporting IT infrastructure and high availability application environment for one of largest financial institution on German market. Current infrastructure is built on...
  • Danish Customer Service Advisor

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3826 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3826 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3834 dni
    Zadania: Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3838 dni
    Position purpose This role will have the responsiblity of managing the Capgemini Global Major Incident Management process and therefore will work closely with Incident Management, Problem Management, Change Management, Service Delivery units, Service Desks and directly with the Customer. This role...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3838 dni
    Position purpose This ServiceNow Consultant role is to assist in implementation of Service Management and Service Integration and Management solutions to support our existing and prospective clients. In collaboration with Service Integration and Management consultants, will assist clients in the...

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Ul. Lublańska 38

31-476 Kraków