Archiwalne oferty pracy

  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3628 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3645 dni
    Position purpose This ServiceNow Consultant role is to assist in implementation of Service Management and Service Integration and Management solutions to support our existing and prospective clients. In collaboration with Service Integration and Management consultants, will assist clients in the...
  • Uczestnik programu ''CLIC’kaj po niemiecku!''

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3645 dni
    O nas Szukasz ciekawych możliwości rozwoju i nowych wyzwań? Chcesz połączyć naukę języka niemieckiego ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego? Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Jeżeli na wszystkie powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, to właśnie Ciebie szukamy i...
  • Młodszy Inżynier ds. wsparcia technicznego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3648 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie infrastruktury za pomocą dostępnych narzędzi; Rejestracja zgłoszeń za pomocą dostarczonego oprogramowania, zależnie od informacji zawartej w alarmie; Działanie zgodnie z procedurami stworzonymi dla odpowiedniego incydentu; Przesyłanie incydentów do...
  • Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3648 dni
    Zadania: Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka francuskiego; Dobra...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3655 dni
    Position purpose Owns the quality of service delivered from IS delivery including performance reporting; Acts as a focal point of contact for the Customer, Account Manager and Capgemini IS delivery, for the delivery of services to the client; Maintains a detailed knowledge of contracted service...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3655 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • BMC Remedy Architect & Designer

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3655 dni
  • Senior IT Recruitment Specialist

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3662 dni
    Job description Liaising with managers to ensure a full understanding of their requirements and preferences; Sourcing applicants who meet the specified criteria for the positions within IT area; Candidates pre-qualification (application screening, phone interviewing) Delivering suitable Candidates...
  • Recruitment Administrator

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3665 dni
    Job description Supporting current Recruitment department tasks and processes; Inserting candidates’ applications into a system; Prescreening and re-assigning candidates’ applications to relevant recruiter; Scheduling phone interviews with candidates; Posting job advertisements at the...
  • Danish Customer Service Advisor

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3672 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3672 dni
    Opis stanowiska: Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
  • Infrastructure Engineer (French)

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3672 dni
    Position purpose and scope of work Incident management and problem management; Batch Scheduling; Planning management on applications; On demand requests; Cyclic tasks to prepare applications from test to production environment;
  • Dutch Customer Service Advisor

    Capgemini Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    3672 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.
    3677 dni
    Job description Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network; Delivering professional and prompt service to the customers; Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system; Analyzing and resolving...

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Ul. Lublańska 38

31-476 Kraków