Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain, Intelligent Automation and Business Transformation. Our international team features people from 60 different nationalities, and we work on exciting, multi-lingual projects with some of the world’s leading brands.
Collecting payments from France based customers; Answering e-mails/ phone calls from clients; Daily contact with Client departments (i.e. sales, cash application, retained team) over the phone or email; Maintaining low aged balances; Customers query resolution; Reporting status of outstanding...
Correct and timely financial data processing; Month closure processes, accruals and other accounts reconciliation; Effective communication with clients and colleagues; Preparing reports; Identifying of potential process improvements;
Effective communication with clients and colleagues in respective countries; Correct and timely processing financial data; Verification and reconciliation of financial accounts; Correct and timely reporting;
Effective communication with clients and colleagues in respective countries; Correct and timely processing financial data; Verification and reconciliation of financial accounts; Correct and timely reporting;
Ensure smooth operation of communication networks in order to provide maximum performance and availability; Evaluate, upgrade and support network infrastructure (patch and maintenance) Design and resolve complex problems; Monitor and analyze network traffic; Develop and upgrade existing network...
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera; Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń;
Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact; Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages; Proactive flagging...
Management of day-to-day transition and project activities; Identification of resources required for the transition and project along with proper resources leveraging during execution phase; Development of transition and project deliverables and ensuring proper signoff through stage gate reviews;...
O nas Szukasz ciekawych możliwości rozwoju i nowych wyzwań? Chcesz połączyć naukę języka francuskiego ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego? Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku? Jeżeli na wszystkie powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, to właśnie Ciebie szukamy i...