realizacja kampanii PR dla obecnych i nowych produktów; budowanie i utrzymywanie relacji z mediami; współprowadzenie profili w mediach społecznościowych; pisanie i redagowanie materiałów informacyjno-promocyjnych i pism formalnych; monitorowanie wydarzeń branżowych i nawiązywanie...
pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / helpdesk; pomoc przy pracach inwentaryzacyjnych; konfigurowanie nowych środowisk pracy; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem; bieżące wsparcie zespołu;
kompleksowa obsługa posprzedażowa; telefoniczny kontakt z obecnymi Klientami firmy; udzielanie szczegółowych informacji o firmie i jej ofercie; obsługa infolinii przychodzącej;
wsparcie użytkowników systemów informatycznych; przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników; rozwiązywanie zgłoszonych spraw; przekazywanie spraw trudnych (i monitorowanie ich postępów) do zespołów specjalistów; informowanie użytkowników o postępach prac; dokumentowanie prowadzonych działań;
pomoc operacyjna w bieżących projektach marketingowych; współpraca z działem sprzedaży pod kątem akcji promocyjno - marketingowych; sporządzanie raportów, zestawień, prezentacji; wysyłka materiałów marketingowych; pomoc przy organizacji eventów;
współpraca przy realizacji projektów rekrutacyjnych; prowadzenie wywiadów telefonicznych; selekcja nadchodzących aplikacji; prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej związanej z realizacją projektów;
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, e-mail) udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych; współpraca z innymi działami...
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami budowlanymi; przygotowywanie i analiza dokumentacji budowy; nadzór nad planowaniem, wyceną i zamówieniami; współpraca z inwestorami i podwykonawcami;
prowadzenie biura Zarządu; prowadzenie kalendarza spotkań; obsługa korespondencji i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów; tłumaczenia pism; współpraca z działami firmy; koordynacja spotkań biznesowych oraz obsługa wyjazdów zagranicznych; inne zlecone prace asystenckie;
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
telefoniczna i e-mailowa obsługa Klientów firmy; obsługa infolinii przychodzącej; udzielanie informacji na temat produktu i świadczonych usług; dbanie o najwyższy standard obsługi Klienta;