utrzymywanie kontaktów z klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przedstawianie ofert i promocji; realizację planów sprzedażowych; dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jakości obsługi na najwyższym poziomie;
utrzymywanie kontaktów z klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przedstawianie ofert i promocji; realizację planów sprzedażowych; dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jakości obsługi na najwyższym poziomie;
odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego w powierzonym regionie; efektywne zarządzanie podległym zespołem; rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców; wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie; przeprowadzanie szkoleń; sporządzanie raportów...
weryfikacja i akceptacja potrzeb zakupowych wewnątrz organizacji, budowanie i realizacja strategii zakupowej w zarządzanym portfolio towarów, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie relacji biznesowych z aktualnymi dostawcami, sporządzanie i dystrybucja zapytań...