wykonywanie kosztorysów przy pomocy komputerowych systemów kosztorysowania, współudział w przygotowaniu umów na realizację projektu; analizowanie dokumentacji projektowej / opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania prac; ustalanie i uzgadnianie danych nieokreślonych w...
przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; budowanie trwałych relacji z klientami firmy i pozyskiwanie nowych kontrahentów; tłumaczenia dokumentacji technicznej; nadzór nad realizacją projektów; współpraca z partnerami handlowymi;
Prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości Spółki; Kontrola obiegu dokumentów finansowych; Kierowanie działem księgowości; Sporządzania raportów dla Zarządu
wykonywanie kosztorysów przy pomocy komputerowych systemów kosztorysowania, współudział w przygotowaniu umów na realizację projektu; analizowanie dokumentacji projektowej / opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania prac; ustalanie i uzgadnianie danych nieokreślonych w...
przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; budowanie trwałych relacji z klientami firmy i pozyskiwanie nowych kontrahentów; nadzór nad realizacją projektów; współpraca z partnerami handlowymi;
Tworzenie analiz finansowych na potrzeby zarządu; Tworzenie raportów i analiz w systemie klasy bussines intelligence; Tworzenie budżetów, projekcji finansowych i analiza odchyleń; Zarządzanie płynnością; Kontrola kosztów i budżetów realizowanych zleceń; Kontrola obiegu dokumentów finansowych;
bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu podatku VAT, wykształcenie wyższe kierunkowe, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, skrupulatność, dokładność, systematyczność. Mile widziane: doświadczenie w rozliczaniu...
bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu podatku VAT, wykształcenie wyższe kierunkowe, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, skrupulatność, dokładność, systematyczność. Mile widziane: doświadczenie w rozliczaniu...
przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; budowanie trwałych relacji z klientami firmy i pozyskiwanie nowych kontrahentów; tłumaczenia dokumentacji technicznej; nadzór nad realizacją projektów; współpraca z partnerami handlowymi;