zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
Wyjaśnianie i rozwiązywanie niezgodności pomiędzy księgami rachunkowymi funduszy, a dyspozycjami przesłanymi przez zarządzających funduszami na rzecz klienta; Wyjaśnianie i rozwiązywanie niezgodności pomiędzy księgami rachunkowymi funduszy, a rachunkami pieniężnymi i papierów...
Dokładne i terminowe księgowanie instrukcji zawartych na obsługiwanych funduszach; Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy księgami rachunkowymi funduszy, a otrzymanymi instrukcjami oraz rachunkami pieniężnymi i papierów wartościowych;