Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej – w tym korespondencji seryjnej, Aranżowanie i obsługa spotkań biznesowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Sporządzenie i redagowanie pism / prezentacji, Zaopatrzenie w materiały biurowe,...
Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej – w tym korespondencji seryjnej, Aranżowanie i obsługa spotkań biznesowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Sporządzenie i redagowanie pism / prezentacji, Zaopatrzenie w materiały biurowe,...
Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej – w tym korespondencji seryjnej, Aranżowanie i obsługa spotkań biznesowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Sporządzenie i redagowanie pism / prezentacji, Zaopatrzenie w materiały biurowe,...
Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej – w tym korespondencji seryjnej, Aranżowanie i obsługa spotkań biznesowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Sporządzenie i redagowanie pism / prezentacji, Zaopatrzenie w materiały biurowe,...
Pozyskiwanie nowych współpracowników w dziedzinie sprzedaży gotowych otwartych ubezpieczeń na życie, zdrowotnych, NNW, Działania promocyjne związane ze sprzedażą głównie ubezpieczeń grupowych, Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań biznesowych, Zawieranie umów...
Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej – w tym korespondencji seryjnej, Aranżowanie i obsługa spotkań biznesowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Sporządzenie i redagowanie pism / prezentacji, Zaopatrzenie w materiały biurowe,...
Obsługa rozmów telefonicznych / umawianie spotkań, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, Aranżowanie i obsługa spotkań biznesowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Sporządzenie i redagowanie pism / prezentacji, Zaopatrzenie w materiały biurowe, dbałość o urządzenia biurowe i...
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych; obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji; obsługa urządzeń biurowych; obsługa gości organizacja spotkań biznesowych, konferencji, wyjazdów służbowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie; koordynacja...