Firma L.F. & B. Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką doradztwa podatkowego działającą od 2007 r. Świadczy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradcze dla przedsiębiorców i klinetów indywidualnych.
Opis stanowiska: prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowo - płacowej; sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy; rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich; naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy; kontakt i współpraca z urzędami , w...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowo - płacowej; sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy; rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich; naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy; kontakt i współpraca z urzędami , w...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowo - płacowej; sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy; rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich; naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy; kontakt i współpraca z urzędami , w...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowo - płacowej; sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy; rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich; naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy; kontakt i współpraca z urzędami , w...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
prowadzenie księgowości klientów firmy (księgi rachunkowe i podatkowa księga przychodów i rozchodów) przygotowywanie i weryfikacja raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych; przygotowywanie sprawozdań GUS, NBP oraz raportów i innych informacji...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy: prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowo - płacowej; sporządzanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy; rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich; naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek...