zarządzanie kilkuosobową grupą pracowników, planowanie pracy działu w perspektywie krótko i długoterminowej, tworzenie koncepcji kreatywnych kampanii reklamowych, nadzór i kontrola realizowanych zadań, prowadzenie dokumentacji.
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, prowadzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert i prezentacji, realizacja celów wyznaczonych przez kierownika działu, koordynacja i nadzór wykonania zleceń.
Jeśli TAK to nie musisz perfekcyjnie znać kilku języków, mieć wieloletniego doświadczenia w pracy, nie musisz znać się na wszystkim ale musisz mieć to COŚ, co wyróżnia Cię spośród innych. Masz szansę na pracę w dynamicznym zespole ludzi nastawionych na rozwój. Oferujemy Ci stałą...
udział w tworzeniu kampanii reklamowych dla wybranych klientów, tworzenie projektów graficznych w oparciu o strategię, koncepcję kreatywną i wytyczne klienta, projektowanie i tworzenie i przygotowywanie materiałów graficznych do druku (plakaty, ulotki, foldery, katalogi itp.), tworzenie...
tworzenie projektów graficznych w oparciu o strategię, koncepcję kreatywną i wytyczne klienta, projektowanie i tworzenie i przygotowywanie materiałów graficznych do druku (plakaty, ulotki, foldery, katalogi itp.).
obsługa sekretariatu i wykonywanie związanych z tym czynności (obsługa centrali telefonicznej, zaopatrzenie biura, ewidencja i nadzór obiegu korespondencji, archiwizacja dokumentacji, pisanie pism urzędowych, organizacja wyjazdów służbowych itp.), przygotowywanie prezentacji i raportów,...
Jeśli TAK to nie musisz perfekcyjnie znać kilku języków, mieć wieloletniego doświadczenia w pracy, nie musisz znać się na wszystkim ale musisz mieć to COŚ, co wyróżnia Cię spośród innych. Masz szansę na pracę w dynamicznym zespole ludzi nastawionych na rozwój. Oferujemy Ci stałą...
budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku klientów firmy na zewnątrz, aktywne budowanie relacji z przedstawicielami mediów, organizowanie konferencji prasowych i imprez promocyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów promocyjnych oraz informacyjno-handlowych, zarządzanie treścią...
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, prowadzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert i prezentacji, realizacja celów wyznaczonych przez kierownika działu, koordynacja i nadzór wykonania zleceń.