ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zadania: wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz naprawy maszyn i urządzeń, usuwanie powstałych awarii, współudział w uruchamianiu nowych urządzeń, prowadzenie dokumentacji papierowej maszyn i urządzeń, opracowywanie harmonogramu przeglądów maszyn i urządzeń, nadzorowanie...
Zadania: • Naprawa, konserwacja i regeneracja form wtryskowych; • Czyszczenie form w trakcie i po zakończonej produkcji; • Bieżące usuwanie awarii form wtryskowych; • Usprawnienia oraz drobne modyfikacje form wtryskowych; • Ewidencja wykonanych prac w systemie komputerowym; • Ścisła...
Zadania: Zapewnienie sprawnych i opłacalnych dostaw towarów i usług od wewnętrznych klientów. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami na podstawie ofert dostarczanych przez inżynierów. Wybór dostawców, którzy dostarczają sprzęt lub usługi spełniające wymagane kryteria. Minimalizacja...
Zakres obowiązków: Administrowanie pracą sekretariatu; Dbałość o precyzyjny przebieg informacji pomiędzy Dyrektorem Instytutu / Zastępcą, a pozostałymi jednostkami organizacyjnymi; Prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów wewnątrz Instytutu; Prowadzenie kalendarza i sprawne organizowanie...
Zadania: Odpowiedzialność za uruchomienie i wdrożenie nowych produktów w obszarze jakościowym; Prowadzenie dokumentacji dotyczącej jakości; Uczestniczenie w tworzeniu planów poprawy jakości oraz strategii zarządzania jakością; Udział w realizacji zadań zespołów projektowych;...
Zadania: Profesjonalna obsługa klientów w salonie Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów Aktywna sprzedaż produktów Realizacja celów sprzedażowych Budowanie długofalowych relacji z klientem
Zadania: • Wspieranie obszarów produkcyjnych w zakresie zapewniania jakości, • Monitorowanie wskaźników jakościowych, • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania jakością, • Tworzenie dokumentacji.
Zakres obowiązków: zarządzanie, bieżąca obsługa sprzedaży do klientów hurtowych na rynkach EU (głównie DE, CH, FR, BE, NL), budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami (zdalnie, poprzez kontakt telefoniczny oraz w trakcie cyklicznych wizyt), tworzenie ofert...
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z amerykańskim kapitałem z branży retail i e-commerce - wiodący gracz na rynku światowym w swojej branży. Do 8 osobowego zespół projektowego zajmującego się rozwijaniem platformy do zarządzania danymi poszukujemy osoby, która obejmie obowiązki...
Zadania: Otwieranie i rozliczanie zleceń serwisowych floty Bezpośrednia realizacja procesu obsługi pojazdów floty w zakresie zagadnień dotyczących np. ogumienia pojazdów, w tym: planowanie potrzeb, bieżące serwisowanie, Zlecanie, nadzorowanie i monitorowanie napraw mechanicznych, blacharsko...
Zadania: Profesjonalna i kompleksowa telefoniczna obsługa nowych oraz obecnych klientów czeskojęzycznych Wsparcie klienta i pomoc w realizacji zamówienia; Bieżące rozwiązywanie problemów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Wprowadzanie danych do systemów;