ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Nr ref: BSF/050/QNN Zadania: Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia; Komunikacja w języku francuskim i angielskim; Diagnostyka problemów oraz przyjmowanie zgłoszeń od klientów wewnętrznych; Obsługa telefoniczna zgłoszeń;
Zadania: Organizacja szkoleń w obszarze logistyki na terenie całej Europy; Kontakt z trenerami, uczestnikami szkoleń oraz Członkami Zarządu; Podróże służbowe i zdalna obsługa uczestników szkoleń; Ustalanie rocznych planów szkoleń; Praca w systemie szkoleń oraz raportowanie;
Będziesz pracować w stałym kontakcie ze swoim ulubionym językiem obcym, nawet jeśli dopiero się go uczysz. Dowiesz się jak wykonywać operacje finansowe na kontach lub rachunkach; Poznasz przepisy i standardy rachunkowości. Nie jest wymagane doświadczenie- zapewnione są wszystkie niezbędne szkolenia.
Szukasz pierwszej pracy? Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku? Znasz biegle niemiecki i angielski? Jeśli TAK to mamy dla Ciebie świetną propozycję pracy: Aktualnie szukamy kandydatów na stanowisko Młodszy Specjalista Back Office, do zadań zatrudnionej osoby będzie należeć:...
Responsibilities: Query handling process (Dutch) for Netherlands and other EU countries; Reconciliation and monitoring open vendor accounts, direct contact with vendors in case of discrepancies or any issues; Analyzing open purchase orders for all vendors; Creating orders and all tasks related to...
Jako Junior Researcher będziesz: wyszukiwać dane w Internecie; kontaktować się telefonicznie lub mailowo z instytucjami zagranicznymi; weryfikować dane wykorzystywane w procesach rekrutacji; potwierdzać referencje kandydatów; tworzyć raporty;
księgowanie faktur zakupu; sprawdzanie i księgowanie rozliczeń podróży służbowych; kontakt z pracownikami w celu weryfikacji informacji; praca na systemie księgowym; inne zadania zlecone przez przełożonego;
Opis stanowiska: • planowanie zapotrzebowania materiałowego w danej kategorii • odpowiedzialność za terminowość dostaw • dbałość o dostępność materiałów niezbędnych do procesu produkcyjnego • uczestnictwo we wdrażaniu nowych projektów • bieżąca współpraca z magazynem,...
Responsibilities: • Query handling process for Hungary and other EU countries • Reconciliation and monitoring open vendor accounts, direct contact with vendors in case of discrepancies or any issues • Analyzing open purchase orders for all vendors • Creating orders and all tasks related to...
Zadania: Zarządzanie podległym personelem w dziale e-commerce Wsparcie w procesie uruchomienia kanału sprzedaży na rynku słowackim; Analiza rynku, wspracie w zakresie planowania działań marketingowych; Monitoring jakości pracy członków zespołu
Zakres obowiązków: samodzielne projektowanie i konstruowanie form wtryskowych, umiejętność czytania rysunku technicznego oraz tworzenia dokumentacji technicznej, tworzenie modeli 3D, ocena poprawności rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, kontrola postępu realizacji prac...