Responsibilities:
• Query handling process for Hungary and other EU countries
• Reconciliation and monitoring open vendor accounts, direct contact with vendors in case of discrepancies or any issues
• Analyzing open purchase orders for all vendors
• Creating orders and all tasks related to orders like order administration, execution of orders
• Daily contact with vendors and clients by phone and emails
• Resolution of price discrepancies, requesting credit notes from vendors
• Cooperation with other centers in English language
Requirements:
• Hungarian advanced
• English advanced
• Experience in SAP, Excel, Accounts Payable or Procurement activities
• Good team player
• Good communication skills
Offer:
• Job contract
• The opportunity to participate in training and language courses
• Great work environment
• Friendly atmosphere in a multinational company
• Competitive benefit package (Multisport, healthcare, life insurance)
• An induction training that will allow you to smoothly fit into new role
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.