Opis stanowiska: Koordynacja procesu zawierania, zgłaszania do Zamawiającego oraz realizacji umów z Podwykonawcami, Usługodawcami, Dostawcami i ich dalszymi podwykonawcami. Opracowanie projektów umów, zleceń i zamówień. Ewidencjonowanie zawartych umów, zleceń i zamówień. Analiza...
Opis stanowiska Nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet. Rozpracowanie dokumentacji dot. realizowanego zadania (przyjęcie stosowanej technologii robót, opracowanie harmonogramu robót / dostaw...
Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji z Zamawiającym, Podwykonawcami, Usługodawcami i Dostawcami. Dbanie o właściwy obieg informacji między Wykonawcą a Podwykonawcami. Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z realizowanym Kontraktem. Nadzór nad obiegiem i archiwizacja dokumentów...
Opis stanowiska: Przygotowanie i ewidencjonowanie wniosków o zatwierdzenie materiałów. Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót. Sporządzanie harmonogramu dostaw materiałów i sprzętu w oparciu o harmonogram robót. Przygotowywanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych....
obsługa sekretariatu, dystrybucja dokumentów i korespondencji firmy, przygotowywanie, organizowanie i obsługa spotkań służbowych zarządu, zaopatrzenie w materiały biurowe i reklamowe.