Opis stanowiska: Prowadzenie procesu przygotowania oferty zgodnie z procedurami firmy i wymogami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych przetargu. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, dostawcami oraz oferentami. Wysyłanie zapytań ofertowych, dbałość o...
Opis stanowiska: Prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym, Podwykonawcami, Usługodawcami. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej do Zamawiającego. Sporządzanie i aktualizacja harmonogramów finansowych i płatności. Budżetowanie i monitorowanie kosztów Kontraktu. Opracowanie aktualizacji...
Opis stanowiska Organizacja i zarządzanie dokumentacją produktów elektrycznych. Pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegiem procesu produkcji; Przygotowanie dokumentacji wykonawczej dla produkcji. Tworzenie list materiałowych ze schematów.
Opis stanowiska Opracowywanie projektów wykonawczych / budowlanych stacji elektroenergetycznych WN/SN, linii napowietrznych WN wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień formalno-prawnych oraz pozwolenia na budowę. Koordynacja międzybranżowa projektów. Przygotowywanie założeń oraz koncepcji...
Opis stanowiska: Prowadzenie pełnej księgowości (księgi rachunkowe) w oparciu o obowiązujące standardy i przepisy podatkowe, Sporządzanie deklaracji VAT i CIT, Analiza i uzgadnianie sald w ramach prowadzonych zapisów księgowych, Ewidencja wyciągów bankowych, Prowadzenie rozrachunków oraz...
Opis stanowiska: Monitorowanie stanu BHP na podległej inwestycji. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji dotyczących BHP i środowiska. Prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wspieranie kadry kierowniczej w zakresie BHP. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie...
Opis stanowiska: Opracowywanie i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych zgodnie z wymaganiami kontraktowymi,w tym harmonogramów roszczeniowych. Analiza harmonogramów rzeczowo-finansowych pod kątem roszczeń do Zamawiającego. Przygotowywanie harmonogramów roszczeniowych wraz z analizą...
Opis stanowiska Prowadzenie inwestycji zgodnie z założonym budżetem oraz harmonogramem terminowym, kontraktacja Podwykonawców, Kontrola wyników i jakości prac podwykonawców, Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie...
Opis stanowiska: Przygotowanie i ewidencjonowanie wniosków o zatwierdzenie materiałów. Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót. Sporządzanie harmonogramu dostaw materiałów i sprzętu w oparciu o harmonogram robót. Przygotowywanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych....
Opis stanowiska Przygotowywanie koncepcji rozwiązań układów zasilania elektrycznego, automatyki; i sterowania. Opracowywanie schematów elektrycznych zasadniczych obwodów pierwotnych i wtórnych, schematów ideowych, montażowych, zestawień i list połączeń. Obliczenia i dobór aparatury...
Opis stanowiska Nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet. Rozpracowanie dokumentacji dot. realizowanego zadania (przyjęcie stosowanej technologii robót, opracowanie harmonogramu robót / dostaw...
Opis stanowiska Nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet. Rozpracowanie dokumentacji dot. realizowanego zadania (przyjęcie stosowanej technologii robót, opracowanie harmonogramu robót / dostaw...
Opis stanowiska Nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy. Pełnienie samodzielnych funkcji technicznych na budowie, wynikających z Ustawy „Prawo Budowlane”. Rozpracowanie dokumentacji dot. realizowanego zadania...
Opis stanowiska Wsparcie nadzoru / Nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet. Rozpracowanie dokumentacji dot. realizowanego zadania (przyjęcie stosowanej technologii robót, opracowanie harmonogramu robót /...
Opis stanowiska: Wsparcie nadzoru / nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet. Realizacja / Koordynacja robót w obszarze teletechniki na etapach planowania i realizacji robót. Dopilnowanie przestrzegania...