aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z istniejącymi; doradztwo techniczne i produktowe, branża podzespołów elektronicznych; przygotowywanie ofert; organizacja targów branżowych;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z istniejącymi; doradztwo techniczne i produktowe, branża podzespołów elektronicznych; przygotowywanie ofert; organizacja targów branżowych;
zarządzanie procesem handlowym firmy; prowadzenie analiz potencjału rynku; kierowanie i motywacja pracowników; ustalanie oraz weryfikacja realizacji planów sprzedażowych; kształtowanie i rozwój sprzedaży produktów firmy; podejmowanie skutecznych działań marketingowych;
zarządzanie procesem handlowym firmy; prowadzenie analiz potencjału rynku; kierowanie i motywacja pracowników; ustalanie oraz weryfikacja realizacji planów sprzedażowych; kształtowanie i rozwój sprzedaży produktów firmy; podejmowanie skutecznych działań marketingowych;
Praca zapewniająca kontakt z klientem (głównie telefoniczny oraz e-mail), stacjonarna w branży automatyki przemysłowej Zakres obowiązków: Zapewnienie doskonałych relacji z klientami i dostawcami; Obsługa zamówień: ofertowanie, zapytania cenowe, kontrola terminów dostaw, fakturowanie;...
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z istniejącymi; doradztwo techniczne i produktowe, branża podzespołów elektronicznych; przygotowywanie ofert; organizacja targów branżowych;