OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Opis stanowiska: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta; Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu; Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale; Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu...
Do Twoich zadań będzie należało: wsparcie w zakresie administracji i organizacji szkoleń oraz warsztatów dla pracowników (przygotowywanie materiałów szkoleniowych, kontrola harmonogramów szkoleń, rozliczanie faktur), tworzenie i publikowanie ofert pracy, współpraca z działem w obszarze...
Opis stanowiska: Zarządzanie sprzedażą i osiąganie odpowiednich wyników Działu Sprzedaży; Kierowanie i motywowanie podległego zespołu; Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta; Zapewnianie prawidłowej prezentacji produktów oraz dostępności towarów dla klienta; Zapewnienie...
Opis stanowiska: Praca na wymienionym stanowisku będzie polegała na dokładaniu towaru oraz dbaniu o prawidłową ekspozycję towaru zgodnie ze standardami marketu OBI.
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Opis stanowiska: Praca na wymienionym stanowisku będzie polegała na dokładaniu towaru oraz dbaniu o prawidłową ekspozycję towaru zgodnie ze standardami marketu OBI.
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu Opis stanowiska: Praca na ww. stanowisku polega między innymi na obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sprawdzaniu zgodności artykułów z opakowaniem oraz obsługą reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta.
Opis stanowiska: Praca na wymienionym stanowisku będzie polegała na dokładaniu towaru oraz dbaniu o prawidłową ekspozycję towaru zgodnie ze standardami marketu OBI.
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Opis stanowiska: Praca na wymienionym stanowisku będzie polegała na dokładaniu towaru oraz dbaniu o prawidłową ekspozycję towaru zgodnie ze standardami marketu OBI.
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;