OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu Serwisu Logistycznego; Nadzór i zapewnianie prawidłowej ekspozycji asortymentu zgodnie ze standardami marketu OBI; Zapewnianie przestrzegania standardów oraz procedur OBI; Bieżąca współpraca z kierownictwem Działów Sprzedaży i Działu Przyjęcia Towaru;
Zakres obowiązków: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi odbioru zleceń przez klientów; Nadzór i kontrolę zamówień klientowskich; Optymalizację procesu przepływu towarów pomiędzy DPT, a działami sprzedaży; Nadzór nad kontrolą dostaw do marketu; Udział...
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Opis stanowiska: Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta; Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu; Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale; Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu...
Opis stanowiska: Praca na ww. stanowisku polega między innymi na obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sprawdzaniu zgodności artykułów z opakowaniem oraz obsługą reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta.
Opis stanowiska: Praca na ww. stanowisku polega między innymi na obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sprawdzaniu zgodności artykułów z opakowaniem oraz obsługą reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta.
Opis stanowiska: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI; Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI;
Opis stanowiska: Praca na ww. stanowisku polega między innymi na obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sprawdzaniu zgodności artykułów z opakowaniem oraz obsługą reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta.