Specjalista będzie odpowiedzialny za administracyjną obsługę klientów, wspieranie handlowców terenowych w zakresie przygotowania ofert i wycen, nadzór nad logistyczną obsługą zamówień.
Specjalista będzie odpowiedzialny za nadzór nad jakością procesów na produkcji, certyfikację nowych produktów, kontrolę jakości w firmie, prowadzenie szkoleń z zakresu procedur przestrzegania systemów nadzorujących jakość.
Przedstawiciel będzie odpowiedzialny za aktywną sprzedaż produktów firmy, rozwijanie sieci odbiorców hurtowych i wykonawców, budowanie relacji z klientami, doradztwo i szkolenia techniczne, wspieranie w sprzedaży produktów w regionie w relacjach z dystrybutorami i wykonawcami.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za organizację pracy serwisu, dbanie o zachowanie wysokich standardów jakościowych usług serwisu, poprzez rozpoznawanie potrzeb klientów, budowanie relacji z klientami oraz zarządzanie zespołem serwisantów, w tym wyznaczanie celów, motywowanie i wspieranie w...
Dyrektor będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację strategii sprzedaży produktów i usług firmy, zarządzanie zespołem handlowców poprzez wyznaczanie celów, motywowanie, kontrolę i ocenę wyników, wdrażanie działań korygujących, ścisłą współpracę z Zarządem firmy.
Inżynier odpowiedzialny będzie za rozwijanie sprzedaży produktów podległym regionie, poprzez kontakty z firmami przemysłowymi, doradztwo techniczne, budowanie relacji z klientami, kontakty z dostawcą komponentów w zakresie doboru i modyfikacji oferty dedykowanej klientom.
Kierownik będzie odpowiedzialny będzie za zarządzanie działem sprzedaży i serwisu w rozproszonej strukturze poprzez planowanie, motywowanie i kontrolę pracy podległego zespołu, budowanie relacji z kluczowymi klientami.
Handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów w postaci instalatorów i budowanie relacji z nimi, współpracę z Zarządem i dostawcami, nadzór nad realizacją logistyczną inwestycji i obiorem jakościowym, nad obiegiem dokumentacji handlowej.
Handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów w postaci instalatorów i budowanie relacji z nimi, współpracę z Zarządem i dostawcami, nadzór nad realizacją logistyczną inwestycji i obiorem jakościowym, nad obiegiem dokumentacji handlowej.
Kierownik będzie odpowiedzialny za realizację celów sprzedaży w sklepie poprzez organizację pracy personelu, działania marketingowe, kontakty z dostawcami, zamówienia i analizowanie stanów magazynowych, nadzór nad obiegiem dokumentów, współpracę z kluczowymi klientami, współpracę z Zarządem firmy.
Wymagania: Doświadczenie w aktywnej sprzedaży, w obsłudze klienta; Doświadczenie w branży materiałów budowlanych, znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego; Umiejętność obsługi komputera i nowoczesnych technik biurowych; Prawo jazdy kat. B;
Wymagania: Doświadczenie w aktywnej sprzedaży, w obsłudze klienta; Doświadczenie w branży materiałów budowlanych, znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego; Umiejętność obsługi komputera i nowoczesnych technik biurowych; Prawo jazdy kat. B;