MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Zakres obowiązków: Sprzedaż uczestnictw w szkoleniach, konferencjach i kongresach; Budowanie długotrwałych relacji z klientami głównie z firm TOP 500, Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów m.in. poprzez działania na linkedin; Realizacja wyników sprzedażowych oraz wyznaczonych KPI;...
Opis stanowiska: Przygotowanie projektów graficznych dla różnorodnych zastosowań (broszury, oferty, katalogi, grafiki na stronę www i inne) Przygotowanie i druk materiałów na eventy; Obróbka graficzna obrazów, zdjęć dla różnorodnych zastosowań;
Zakres stanowiska: Organizacja pracy recepcji i biura; Prowadzenie kalendarza; Rejestracja korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań służbowych, obsługa Gości; Inne czynności...
Zakres obowiązków: Sprzedaż uczestnictw w szkoleniach, konferencjach i kongresach; Budowanie długotrwałych relacji z klientami głównie z firm TOP 500, Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów m.in. poprzez działania na linkedin; Realizacja wyników sprzedażowych oraz wyznaczonych KPI;...
Opis stanowiska: Praca projektowa przy tworzeniu warsztatów i szkoleń; Merytoryczne przygotowywanie warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, media, logistyka etc. Nawiązywanie kontaktów z ekspertami z różnych sektorów...
Zadania: Aktywne pozyskiwanie komercyjnych partnerów konferencji; Udział w spotkaniach z klientami B2B; Przygotowywanie ofert dostosowanych do oczekiwań potencjalnego klienta; Negocjacje warunków współpracy oraz finalizowanie procesu sprzedaży; Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;...
Opis stanowiska: Praca projektowa przy tworzeniu warsztatów i szkoleń; Merytoryczne przygotowywanie warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, media, logistyka etc. Nawiązywanie kontaktów z ekspertami z różnych sektorów...
Zakres stanowiska: Organizacja pracy recepcji podczas wydarzeń konferencyjnych; Kontakt z klientami w celu potwierdzenia uczestnictwa; Kontakt z prelegentami; Rejestracja korespondencji; Koordynacja obiegu dokumentów; Inne czynności administracyjno - organizacyjne.
Opis stanowiska: Praca projektowa przy tworzeniu warsztatów i szkoleń; Merytoryczne przygotowywanie warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, media, logistyka etc. Nawiązywanie kontaktów z ekspertami z różnych sektorów...
Zakres stanowiska: Organizacja pracy recepcji i biura; Prowadzenie kalendarza; Rejestracja korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań służbowych, obsługa Gości; Inne czynności...
Opis stanowiska: Praca projektowa przy tworzeniu warsztatów i szkoleń; Merytoryczne przygotowywanie warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, media, logistyka etc. Nawiązywanie kontaktów z ekspertami z różnych sektorów...
Opis stanowiska: obsługa gości hotelowych (osobisty kontakt z przyjeżdżającymi gośćmi, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, udzielanie wszelkich informacji) zarządzanie rezerwacjami; opieka nad apartamentami (w centrum Warszawy), kontrola stanu technicznego; organizacja grafiku...
Zadania: Aktywne pozyskiwanie komercyjnych partnerów konferencji; Udział w spotkaniach z klientami B2B; Przygotowywanie ofert dostosowanych do oczekiwań potencjalnego klienta; Negocjacje warunków współpracy oraz finalizowanie procesu sprzedaży; Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;...
Opis stanowiska: Praca projektowa przy tworzeniu warsztatów i szkoleń; Merytoryczne przygotowywanie warsztatów o tematyce twardej dla sektorów: energetyka, finanse, budownictwo, nieruchomości, telekomunikacja, media, logistyka etc. Nawiązywanie kontaktów z ekspertami z różnych sektorów...
Zakres stanowiska: Organizacja pracy recepcji i biura; Prowadzenie kalendarza; Rejestracja korespondencji Spółki; Koordynacja obiegu dokumentów Spółki; Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych; Organizacja spotkań służbowych, obsługa Gości; Inne czynności...