Praca.plPraca Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.
Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.
od 11 do 50 prac.
Prawo
Zapewniamy optymalną ochronę, profesjonalne negocjacje, sprawną likwidację szkód i wiele więcej. Broker ubezpieczeniowy PKB - zawsze po Twojej stronie.
Główne zadania: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami; Analiza rynku pod kątem potencjalnych klientów; Współpraca i wsparcie pracowników działu sprzedaży; Aktualizacja i dbałość o bazę klientów;
Opis stanowiska: księgowanie i archiwizacja faktur; kontrola rozliczeń z kontrahentami; wystawianie faktur sprzedaży; nadzór nad transakcjami gotówkowymi, przygotowywanie raportów kasowych; nadzór nad płatnościami; rozliczanie delegacji; weryfikacja i księgowanie dokumentów w systemie...
Główne zadania: aktywne poszukiwanie ofert dla klientów; bieżące przygotowanie analiz i opracowań, prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych, prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii, nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania, aktywna...
Główne zadania: aktywne poszukiwanie ofert dla klientów; bieżące przygotowanie analiz i opracowań, sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych, prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii, nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania, aktywna...
Opis stanowiska: Nadzorowanie procesów rozliczeń wykonywanych przez Zespół; Koordynowanie współpracy w zakresie realizowanych przez Zespół zadań; Udział w projektach wdrożenia nowych usług i produktów; Planowanie i organizację efektywnej pracy Zespołu; Motywowanie członków Zespołu;...
Główne zadania: przygotowywanie materiałów do zapytań ofertowych; prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej; wsparcie przy prowadzeniu korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii; nadzór nad listą bieżących zadań zgodnie z danymi z systemu IT; wsparcie...
Główne zadania: Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami; Wyszukiwanie potencjalnych klientów firmy; Współpraca i wsparcie pracowników działu sprzedaży; Aktualizacja i dbałość o bazę klientów;
Opis stanowiska: księgowanie i archiwizacja faktur; kontrola rozliczeń z kontrahentami; wystawianie faktur sprzedaży; nadzór nad transakcjami gotówkowymi, przygotowywanie raportów kasowych; nadzór nad płatnościami; rozliczanie delegacji; weryfikacja i księgowanie dokumentów w systemie...
Główne zadania: aktywne poszukiwanie ofert dla klientów; bieżące przygotowanie analiz i opracowań, prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych, prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii, nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania, aktywna...
Główne zadania: przygotowywanie materiałów do zapytań ofertowych; prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej; wsparcie przy prowadzeniu korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii; nadzór nad listą bieżących zadań zgodnie z danymi z systemu IT; wsparcie...
Główne zadania: aktywne poszukiwanie ofert dla klientów; bieżące przygotowanie analiz i opracowań, sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych, prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii, nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania, aktywna...
Główne zadania: aktywne poszukiwanie ofert dla klientów; bieżące przygotowanie analiz i opracowań; sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych; prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii; nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania; aktywna...
Główne zadania: prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii; sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych z partnerami biznesowymi; bieżące przygotowywanie analiz i opracowań; nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania; aktywna współpraca w...
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu informatycznego; skanowanie, rejestracja i archiwizowanie dokumentów; wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, wychwytywanie błędów; przygotowywanie raportów i zestawień; Wymagania: wykształcenie min....
Główne obowiązki: obsługa administracyjna biura m.in. obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentów, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie projektów pism, dbanie o...