Najszybciej rozwijająca się firma brokerska na rynku.
Nasza Strategia oparta na misji „Zawsze Po Twojej stronie” odzwierciedla działania jakie podejmujemy w imieniu naszych Partnerów.
Gwarantujemy Ci pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole z możliwością awansów
i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!
Specjalista ds. Księgowości i Kadr
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- księgowanie i archiwizacja faktur
- kontrola rozliczeń z kontrahentami
- wystawianie faktur sprzedaży
- nadzór nad transakcjami gotówkowymi, przygotowywanie raportów kasowych
- nadzór nad płatnościami
- rozliczanie delegacji
- weryfikacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym firmy
- wprowadzanie danych do systemu
- sporządzanie sprawozdań do GUS
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
- sprawowanie kontroli nad obiegiem dokumentacji
- współpraca z różnymi działami firmy
Mile widziane:
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej w ramach pełnej księgowości na planach kont dla kilkunastu organizacji i spółek
- przygotowywanie bilansu, rachunku zysków i strat, cash flow
Wymagania:
- wykształcenie - preferowane kierunki związane z finansami/rachunkowością
- doświadczenie w obszarze finansowym/ księgowym
- dokładność, rzetelność , umiejętność pracy z duża ilością dokumentów i danych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel) i urządzeń biurowych
- umiejętność szybkiego uczenia się
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- komfortowe warunki pracy- dobra kawa, wyjścia integracyjne
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (udział w Akademii Brokera)
- finansowanie szkoleń
- bogaty pakiet socjalny (karta OK System, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do urlopu)
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy