Zakres obowiązków: współpraca z bankami w ramach umów finansowania – sporządzanie zestawień i raportów do banków; udział w pozyskiwaniu finansowania dla Spółki; udział w zarządzaniu płynnością - przygotowywanie prognoz przepływów finansowych, koordynowanie płatności;...
Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej. Realizacja spotkań u klientów zgodnie z planem pracy. Identyfikacja potrzeb Klienta, fachowe doradztwo. Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów. Raportowanie efektów...
Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej; Realizacja spotkań u klientów zgodnie z planem pracy; Identyfikacja potrzeb Klienta, fachowe doradztwo; Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów; Raportowanie efektów...
księgowanie wyciągów bankowych; ewidencja faktur przychodzących; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; księgowanie faktur kosztowych; rozliczanie delegacji służbowych; kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami; przygotowywanie...
przygotowywanie zestawień do faktur sprzedażowych, sprawdzanie i monitorowanie poprawności wystawionych faktur kosztowych, bieżące przygotowywanie raportów płynności gotówkowej, prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie rozliczeń, archiwizacja dokumentów rozliczeniowych.