PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja procesów utrzymaniowo-rozwojowych, między innymi wnioskowania o usługę, zarządzania incydentami, problemami, zmianami, administracja systemami teleinformatycznymi zgodnie z Katalogiem Usług, dostarczanie rekomendacji oraz merytoryczne...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w definiowaniu założeń rozwojowych sieci kolejowej w zakresie jej funkcjonalności (przystosowanie do potrzeb przewozowych i rozkładu jazdy), opiniowanie studiów wykonalności oraz dokumentacji projektowej nowych inwestycji w zakresie ruchu...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie standardów technicznych i stałe monitorowanie prac geodezyjnych prowadzonych na obszarze kolejowym dla zapewnienia jednolitości i poprawności opracowań geodezyjnych wykonywanych na potrzeby Spółki, nadzorowanie wykonywanej dokumentacji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowanie opinii dotyczących dokumentacji przetargowej na potrzeby postępowań zakupowych przydzielonych projektów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska, współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organami ochrony...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wytwarzanie i utrzymywanie kodu źródłowego oprogramowania w obszarze domeny kolejowej zgodnie z opracowaną specyfikacją, wykorzystywanie zdefiniowanych baz danych w realizacji opracowanej specyfikacji oraz optymalizacja i zapewnienie wysokiej jakości...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie i administracja usługami Microsoft Active Directory, zarządzanie i administracja systemami operacyjnymi Microsoft Windows i Windows Server, zarządzanie, administracja rolami i funkcjami Microsoft Windows Server, monitorowanie środowiska i...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: wsparcie rzecznika prasowego i osób odpowiedzialnych za komunikację z mediami, przyjmowanie pytań dziennikarzy i przygotowywanie odpowiedzi w oparciu o współpracę z jednostkami i komórkami merytorycznymi, przygotowywanie materiałów, organizacja i...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie projektu wdrożenia platform pomiarowych mających na celu zastąpić piesze obchody torów, udział w procedurach zakupowych sprzętu diagnostycznego, opracowanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych Spółki w zakresie diagnostyki...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w planowaniu zadań i środków ujętych w Programie Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych oraz opracowanie dokumentów sprawozdawczych w tym zakresie, planowanie i wykorzystanie środków finansowych na realizację zadań obronnych, nadzór nad...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrożenie systemu Asset Management Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja projektów wdrożeniowych zgodnie z umową oraz przyjętym harmonogramem, zarządzanie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia,...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór nad sprawami związanymi z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi oraz decyzjami wydanymi przez organa kontroli zewnętrznej, przygotowywanie pism (odwołań, zażaleń, skarg do sądów WSA na podstawie kodeksu postępowania...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania i ZFŚS oraz organizacyjnych, współpraca ze związkami zawodowymi, koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji i kompetencji...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach w celu porównania wyników z wymaganymi parametrami, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w celu przygotowania informacji o...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji o obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego oraz jej prowadzenie,...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w monitorowaniu i koordynowaniu działań organizacyjnych i technicznych jednostek wykonawczych Spółki realizujących zadania utrzymaniowe urządzeń automatyki, raportowanie wyników pracy oraz prowadzenie analiz techniczno-organizacyjnych...