PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko
Stanowisko ds. wdrożeń systemów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrożenie systemu Asset Management
- realizacja projektów wdrożeniowych zgodnie z umową oraz przyjętym harmonogramem,
- zarządzanie procesem dostarczenia projektu i całym cyklem jego życia,
- monitorowanie kluczowych parametrów projektu i mierzenie jego postępu,
- współpraca ze zleceniodawcami biznesowymi po stronie Zamawiającego, z Dyrekcją Biura Teleinformatyki oraz z kierownikiem i zespołem po stronie wykonawcy (dostawcy usług wdrożeniowych),
- raportowanie i prezentowanie postępu prac projektu,
- tworzenie rekomendacji dotyczących sposobu realizacji zadań projektowych i całego wdrożenia.
- wykształcenie wyższe o profilu technicznym, informatycznym lub pokrewnym,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z koordynowaniem procesów wdrożeniowych projektów IT,
- znajomość metodyki projektowej PRINCE2 lub/i PMI,
- wiedza zawodowa z obszaru zadań projektowych (analiza wymagań biznesowych i technicznych, opracowywanie koncepcji wdrożenia oraz dokumentacji projektowej, raportowanie w zakresie wdrożenia, kontroli jakości, organizacja i realizacja testów),
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- znajomość konfiguracji systemów infrastrukturalnych,
- doświadczenie we wdrożeniach opartych o jedną lub więcej następujących technologii: SAP Asset Management, SAP FI, SAP MM, SAP PO, IBM - Maximo Asset Management, Microsoft .Net, C#, IFS,
- znajomość biblioteki dobrych praktyk ITIL oraz zagadnień związanych z zarządzeniem projektami (PRINCE 2, PMI, ASAP, SCRUM),
- znajomość obszaru analityki biznesowej, w tym notacji UML/BPMN oraz doświadczenie w zarządzaniu wymaganiami w oparciu o powyższe standardy oraz narzędzia je wspierające.
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.