Agencja MAart jest jednym z wiodących biur tłumaczeń w Europie od 1991 roku. Specjalizujemy się w tłumaczeniach tekstów medycznych, farmaceutycznych, technicznych, prawnych, finansowych oraz dotyczących Unii Europejskiej i IT. Zaufały nam nie tylko instytucje UE, lecz także urzędy RP, korporacje międzynarodowe, kancelarie prawnicze, banki i koncerny farmaceutyczne oraz szereg MŚP i instytucji kulturalnych.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do tłumaczenia. Podstawowe obowiązki: przetwarzanie plików do tłumaczenia (rozpoznawanie tekstu za pomocą programów do OCR, formatowanie plików itp.); wsparcie z kierownikami projektu przy realizacji...
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za koordynowanie prac dotyczących prowadzonych projektów tłumaczeniowych, współpracuje z innymi koordynatorami/kierownikami projektu i Działem Kontroli Jakości w zakresie zapewnienia i kontroli jakości tłumaczeń oraz harmonogramu prac,...
Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych klientów – głównie przez telefon aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami (kontakt telefoniczny, targi, oferty, itp.) wsparcie działu obsługi klienta i kierowników projektu prowadzenie i aktualizacja...
Podstawowe obowiązki: aktywne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych klientów; aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami (przetargi, telefon, targi, spotkania, oferty, umowy itp.) wsparcie sprzedażowe i marketingowe działu obsługi klienta i kierowników projektu;...
udział w procesie pozyskiwania i obsługi merytorycznej klientów biznesowych (zgodnie z metodologią MAart) pomoc w opracowywaniu długofalowej systemowej strategii pozyskiwania i obsługi kluczowych klientów Agencji; uzupełnianie i aktualizowanie systemu CRM; wsparcie koordynatora ds. rozwoju w...
udział w procesie pozyskiwania i obsługi klientów biznesowych; profesjonalne budowanie i rozwijanie relacji z klientami; pomoc w opracowywaniu indywidualnych ofert dostosowanych do potrzeb klientów; uzupełnianie i aktualizowanie systemu CRM; wsparcie koordynatora ds. rozwoju w bieżących...
aktywne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych klientów aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami (przetargi, telefon, targi, oferty, umowy itp.) wsparcie działu obsługi klienta i kierowników projektu prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.
aktywne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych klientów aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami (przetargi, telefon, targi, oferty, umowy itp.) wsparcie działu obsługi klienta i kierowników projektu prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.
aktywne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych klientów aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami (przetargi, telefon, targi, oferty, umowy itp.) wsparcie działu obsługi klienta i kierowników projektu prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM....
tworzenie i współzarządzanie bazami terminologicznymi oraz pamięciami tłumaczeniowymi; przygotowywanie plików do tłumaczenia w narzędziach CAT (rozpoznawanie tekstu za pomocą programów do OCR, formatowanie plików itp.); przetwarzanie plików przed tłumaczeniem / po zakończeniu...
aktywne pozyskiwanie nowych i odzyskiwanie utraconych klientów aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami (przetargi, telefon, targi, oferty, umowy itp.) wsparcie działu obsługi klienta i kierowników projektu prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.
pozyskiwanie nowych klientów i obsługa istniejących; aktywna sprzedaż usług; kompleksowa obsługa i wsparcie klientów i tłumaczy; realizacja zamówień i wycen w systemie CRM; ścisła współpraca z Kierownikami Projektów i Działem Kontroli Jakości tłumaczeń; badanie satysfakcji klienta...
pozyskiwanie nowych klientów i obsługa istniejących; aktywna sprzedaż usług; kompleksowa obsługa i wsparcie klientów i tłumaczy; realizacja zamówień i wycen w systemie CRM; ścisła współpraca z Kierownikami Projektów i Działem Kontroli Jakości tłumaczeń; badanie satysfakcji klienta...
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i odzyskiwanie utraconych; aktywna sprzedaż usług i rozwój współpracy z klientami; wsparcie działu obsługi klienta i kierowników projektu; prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.
pozyskiwanie nowych klientów; aktywna sprzedaż usług i obsługa klienta; realizacja zamówień i wycen w systemie CRM; prowadzenie i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM.