Opis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz powykonawczych w zakresie instalacji i sieci wraz z niezbędnymi obliczeniami i uzgodnieniami Kompletowanie dokumentacji projektowej Wykonywanie rysunków i pozostałej dokumentacji w oprogramowaniu CAD...
Opis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz powykonawczych w zakresie instalacji i sieci wraz z niezbędnymi obliczeniami i uzgodnieniami Kompletowanie dokumentacji projektowej Wykonywanie rysunków i pozostałej dokumentacji w oprogramowaniu CAD...
pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz bieżąca współpraca z dotychczasowymi partnerami (przede wszystkim dystrybutorzy i hurtownie instalacyjno-sanitarne); budowa bazy dostawców materiałów instalacyjno-sanitarnych; współpraca z ogólnopolskim deweloperem w zakresie zaopatrzenia...
Opis stanowiska: przygotowanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym, przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji, koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu/projektów inwestycyjnych, przeprowadzenie procesu ofertowego wśród podwykonawców w podległych inwestycjach,...
Główne obowiązki: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie budowanie sieci sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych...
Idealny kandydat to osoba: pełna entuzjazmu, która nie boi się wyzwań, potrafiąca pracować pod presją czasu, o wysokiej kulturze osobistej, potrafiąca odnaleźć się w każdej sytuacji, lubiąca pracę z ludźmi oraz wyzwania, które stawiają przed nią kolejni Klienci, zainteresowana...
Home Credit Group Finanse i Nieruchomości Sp. z o.o. to szybko rozwijająca się firma, świadcząca usługi doradztwa finansowego i pośrednictwa kredytowego dla wiodącego dewelopera na rynku polskim. W związku z rozszerzeniem oferty deweloperskiej, aktualnie poszukujemy pracowników na...
Opis stanowiska: kontrola stopnia zaawansowania prac, zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi, egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych robót, weryfikacja zgodności prac budowlanych z projektami budowlanymi, bieżące...
Opis stanowiska: bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy, bezpośredni nadzór nad podwykonawcami, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów etapów robót i rozliczeń,...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało: obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy zgodnie z polityką personalną, sporządzanie dokumentacji kadrowej, sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,...
Wystawianie i przyjmowanie faktur Wypełnianie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników Ciągła współpraca z księgowością zewnętrzną Obrót pieniężny Sporządzanie raportów kasowych Kontakt z oddziałem firmy
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert przetargowych, wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych, koordynacja procesu ofertowego, analiza dokumentacji projektowej i zapytań ofertowych, przygotowywanie raportów i prezentacji dotyczących składanych ofert, poszukiwanie i tworzenie...
Opis stanowiska: sporządzanie przedmiarów, kosztorysów, kalkulacji i wycen dla planowanych inwestycji, przygotowanie zakresów rzeczowych i ilościowych dla planowanych robót na podstawie dokumentacji projektowej, współuczestnictwo w analizie dokumentacji projektowej i kontrola przepływu...
Opis stanowiska: przygotowanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym, przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji, koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu/projektów inwestycyjnych, przeprowadzenie procesu ofertowego wśród podwykonawców w podległych inwestycjach,...