Opis stanowiska: kontrola stopnia zaawansowania prac, zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi, egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych robót, weryfikacja zgodności prac budowlanych z projektami budowlanymi, bieżące...
Zakres odpowiedzialności: analiza sytuacji prawnej nieruchomości wraz z analizą formalno-prawną, kompletowanie dokumentów formalnych i technicznych dotyczących nieruchomości, koordynowanie i nadzorowanie realizacji działań związanych z zakupem nieruchomości, współuczestnictwo w...
(branża sanitarna i elektryczna) Opis stanowiska: Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz powykonawczych w zakresie instalacji i sieci wraz z niezbędnymi obliczeniami i uzgodnieniami; Kompletowanie dokumentacji projektowej; Wykonywanie rysunków i pozostałej...
Opis stanowiska: Udział w prowadzeniu procesu projektowego od fazy koncepcji do projektu wykonawczego; Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych; Przygotowywanie analiz i koncepcji w zakresie pozyskiwania i przygotowania inwestycji;
Zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostki...
Opis stanowiska: bieżąca kontrola realizacji prowadzonych inwestycji pod względem jakościowym i zgodnością z harmonogramami robót na terenie całej Polski, nadzór techniczny nad prowadzonymi budowami na terenie całej Polski, weryfikacja zgodności prac budowlanych z projektami budowlanymi,...
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne uczestnictwo w kreowaniu polityki finansowej firmy i jej strategicznych celów; badanie ksiąg rachunkowych i podatkowych oraz sprawozdań finansowych pod kątem rzetelności i jasności przedstawionych danych, ekspertyzy i opinie...
Zakres obowiązków: zarządzanie oraz odpowiedzialność za prowadzenie procesu księgowości, współpraca oraz nadzór nad przepływem informacji w zakresie sprawozdawczości, wewnętrznej i zewnętrznej, wyjaśnianie i uzgadnianie treści przesyłanych informacji, planowanie, nadzorowanie i...
Zakres obowiązków: profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów spółki; informowanie o aktualnej ofercie; udzielanie odpowiedzi na zapytania; aktualizacja bazy danych; przyjmowanie oraz pomoc w rozwiązywaniu spraw zgłaszanych przez Klientów;
Zadania: Nadzór nad prowadzeniem pełnej księgowości spółek grupy zgodnie z obowiązującymi przepisami; Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych; Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych i rekomendowanie optymalizacji podatkowych; Zamykanie okresów rozliczeniowych...
Zakres obowiązków: dokonywanie niezbędnej weryfikacji dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów do księgowania, skanowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do wewnętrznego systemu Lotus Notes, kontrola obiegu oraz prawidłowości opisywania i zatwierdzania dokumentów...
Opis stanowiska: kontrola stopnia zaawansowania prac, zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi, egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych robót, bieżące zgłaszanie potencjalnych problemów na budowie, wsparcie Kierownika...
Opis stanowiska: przygotowanie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym, przygotowanie budżetu i harmonogramu inwestycji, koordynowanie i kontrolowanie realizacji projektu/projektów inwestycyjnych, przeprowadzenie procesu ofertowego wśród podwykonawców w podległych inwestycjach,...
Opis stanowiska: Udział w prowadzeniu procesu projektowego od fazy koncepcji do projektu wykonawczego, realizacji budowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie Opracowywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych Koordynacja międzybranżowa dla prowadzonego przez siebie tematu...