Jesteśmy instytucją infrastruktury polskiego sektora bankowego, która pełniąc kluczową rolę w obszarze rozliczeń międzybankowych, jest odpowiedzialna za bezpieczny i prawidłowy ich przebieg oraz za niezawodną elektroniczną wymianę informacji w tym obszarze.

 

Naszą misją jest świadczenie bezpiecznych i innowacyjnych usług w zakresie rozliczania płatności.

KIR powstał w 1992 r.  z inicjatywy Związku Banków Polskich, 16 największych banków oraz Narodowego Banku Polskiego. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości bezpiecznych usług rozliczeniowych oraz wspieranie tworzenia nowoczesnej i innowacyjnej gospodarki. Nasze usługi rozliczeniowe realizujemy za pośrednictwem profesjonalnych, elektronicznych systemów rozliczeniowych.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. komunikacji marketingowej

    KIR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2224 dni
    wsparcie aktywności promocyjnych dla produktów KIR (koncepcja, realizacja, monitorowanie), współtworzenie i realizacja planów działań marketingowych, obsługa spotkań branżowych, targów i konferencji, realizacja działań reklamowych, w tym opracowywanie i produkcja materiałów...
  • Manager Regionalnego Centrum Sprzedaży

    KIR S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    2287 dni
    zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników, realizacja wraz z zespołem planu sprzedaży dla RCS, obsługa klientów w zakresie usług związanych z podpisem elektronicznym, płatnościami elektronicznymi, bezpieczeństwem informacji i elektroniczną identyfikacją, podnoszenie jakości i...
  • Administrator ServiceDesk

    KIR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2287 dni
    zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej:monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7 (praca w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00, także w weekendy oraz dni wolne od pracy), obsługa zgłoszeń, lokalizowanie,...
  • Specjalista ds. obsługi systemów rozliczeniowych

    KIR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2308 dni
    udzielanie informacji oraz pomocy merytorycznej; obsługa i wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji klientów; monitorowanie systemów rozliczeniowych; reagowanie na zdarzenia; współpraca z II linią wsparcia klienta;

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

ul. rtm. W. Pileckiego 65

02-781 Warszawa